آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 10 بهمن ماه 1395 = 29-01 2017

ترامپ؛ هراس و نگرانی روزافزون نظام

منصور امان

گُسیل آیت الله مُوحدی کرمانی به صحنه با ظاهری آشتی جویانه و رنگ و روغن زده اگر چه در کادر سیاست "تحریک نکردن ترامپ" به خوبی جای گرفته، اما همزمان از هر چیزی جُز اُمید بخش بودن نتایج تلاشهای دو سویه "نظام" حکایت می کند. (فیلم زیر)
****

ترامپ؛ مُوحدی کرمانی سُخنگوی هراس و بی اطمینانی "نظام"

همگام با پُر رنگ شدن نشانه هایی از سیاست سختگیرانه تر دولت جدید آمریکا در برابر رژیم جمهوری اسلامی، سردرگُمی رهبران و پایوران آن در برابر شرایط تحول یافته نیز ابعاد گُسترده تری می باید. تازه ترین نمونه از رفتن "نظام" به کُمای سیاسی را آیت الله مُوحدی کرمانی ارایه کرده است.

وی در سُخنانی در نماز جُمعه تهران که به گونه شگفت آوری مُضحک به گوش می رسید، به نصیحت آقای ترامپ پرداخت و از او خواست که به "وعده هایش عمل کند".

این پایور ارشد باند حاکم با تبدیل تریبون رسمی نماز جمعه به کُرسی گُفتُگوی یکجانبه با رییس جمهور آمریکا، وی را از "تغییر عزم" توسُط "وسوسه خناسان" پرهیز داد و از وی خواست "با همت بُلند مردانه"، "فرهنگ غلط جنگ افروزی را به فرهنگ خدمت آمریکا و مردُم جهان" بدل سازد.

از آنجا که خوش بینی آیت الله موعظه گر نسبت به نصیحت پذیری مُخاطب اش مُتکی به هیچ دلیل مُستندی نیست و برعکس، آقای ترامپ و برگُزیدگان دولت وی کمتر فُرصتی را برای حمله به "نظام" از دست داده اند، بنابراین مادر تنی این افکار فقط می تواند هراس و نگرانی روزافزون دستگاه حاکم باشد که به گونه غلیظی با ابهام و بی اطمینانی نسبت به آنچه که فردا با خود به همراه خواهد داشت، آمیخته شده است.

جُزییات هراس دستگاه حاکم را که از دهان خطیب نماز جُمعه بازتاب می یافت، می توان در فهرست خواسته ها و انتظارات از دولت تازه آمریکا که وی در لابه به لای نصایحش گنجانده بود، مشاهده کرد.

درخواستهای وی در این رابطه از "دخالت نکردن در سایر کشورها" تا "اشتباه نکردن در تشخیص تروریستها" را پوشش می دهد. در همین حال آیت الله مُوحدی کرمانی، یک باجگیر به نام که با چُماق "برجام" جناح رقیب را پیش می راند، از یاد نبرده است که از "آقای ترامپ" خواهان "پیمان نشکستن" شود.

تردیدی نیست که تریبون علنی نماز جُمعه تنها کانالی نیست که "نظام" از طریق آن اُمیدها و انتظارات خود را با جانشینان آقای اوباما در میان می گذارد. دولت آقای روحانی، به عُنوان خط رسمی ارتباط، در این زمینه فعال است و باند آقای خامنه ای نیز همچون گذشته، مسیرهای جُداگانه و محرمانه خود را دارد.

با این حال، گُسیل آیت الله مُوحدی کرمانی به صحنه با ظاهری آشتی جویانه و رنگ و روغن زده اگر چه در کادر سیاست "تحریک نکردن ترامپ" به خوبی جای گرفته، اما همزمان از هر چیزی جُز اُمید بخش بودن نتایج تلاشهای دو سویه "نظام" حکایت می کند.




www.youtube.com/watch?v=84dFiGzwZqw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Kurosh January 27, 2017 01:50 PM

اعتراف این آخوند نجس در نابودی و تکه تکه کردن جوانان در جنگ هشت ساله ی باطل بوسیله ی جمبوری اسلامی را ببینید:
جوانانی که در صف های سینما حضور داشتند، به صف های بسیج پیوستند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush January 27, 2017 02:20 PM

آخوند احمق! تومبان خودت را خوب بچسب که در طوفانی که معروف به "گرد باد ترامپ" است باد نبرد، یکی‌ از دلایلی که آقای ترامپ را مردم آمریکا انتخاب کردند این بود که ترتیب شما‌ها را بدهد و او همیشه به قول خود وفادار است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang January 27, 2017 02:48 PM

بهتر از حرفهای گذشته هست که میگفتند آمریکا بیایید به ما حمله کنید ما از شما نمیترسیم ایران کشور شهید پرور هست تو هیج غلطی نمیتونی بکنی مرگ بر آمریکا بعد پرچم آمریکا را میسوزاندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 27, 2017 05:07 PM

یک ملای بتمام معنا مرنجع وگوش بفرمان بی چون وچرای خیمه ولایت مطلقه در سن 85 سالگی، درحالیکه بوی مرگش بمشام میرسد دست از اراجیف گوئی وپرت وپلا گفتن برنمیدارد وقیحانه وبیشرمانه دارد به ترامپ میگوید ملت گرسنه آمریکا مردک گویا دارد درخلاء زندگی میکند حیرت آور است که خجالت هم نمیکشد در کشوری که سن فاحشه گری به سن ۱۲ سالگی رسیده در کشوری که مردمانش در زیر سایه حکومت ضد بشری مذهبی هر روز دارند میمیرند وزنده میشوند، اینجا را رها کرده ودارد به ترامپ نصیحت میکند! جالبتراینکه این آقا بموجب حکم ولایت مطلقه فقیه جانشین هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت هم میخواهد جلوس کند چه گندابه ای خواهد شد وچه تعفنی از چنان نهادی برخواهد خواست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 27, 2017 05:18 PM

⚫️ محمدعلی نجفی: ظاهرا انتخاب رهبری برای ریاست مجمع تشخیص، آیت‌الله موحدی کرمانی است

▪️ایلنا نوشت: محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در حسینیه جماران در پاسخ به سوال درباره جایگزین آیت‌الله هاشمی در مجمع تشخیص هم اظهار داشت: من در اخبار دیدم که ظاهرا انتخاب مقام معظم رهبری آیت الله موحدی کرمانی هستند

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش یا اعتراض به این نظر


البرز January 27, 2017 05:46 PM

اخه مرتيكه دزد قاتل مگر خود شما كثافتهاى انگل به حرفهاى كه زديد عمل كرديد، ان خمينى اجنبى قاتل مگر نگفت، اب مجانى، برق مجانى، اتوبوس مجانى، پول نفت را به سر صفر هايتان مى وريم، تازه دلتان را به اينها خوش نكنيد، ما برا شما عزت مى اوريم، شما خوندهاى مفتخور به كداميك از اينها عمل كرديد، مردم را گرسنه و فقير نگه داشتيد، تجاوز كرديد، جوانهاى ميهن پرست را اعدام كرديد ،پاسپورت كثيفتان بى ارزش، فقط به فكر چپاول كردن هستيد، شما اجنبيها از ترس و وحشتى كه به دلتان افتاده با آمدن پرزيدنت ترامپ خواب از چشمهايتان رفته، توى خبيث برو به فكر سوراخ موش باش، بزودى سرنگون ميشويد

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی January 27, 2017 08:02 PM

آقای موحدی کرمانی اگر از اقای ترامپ انتظار خدمت دارید این را بدانید که آقای ترامپ حتما به خدمت شما خواهد رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید January 28, 2017 10:28 PM

این اخوند دو زاری بصورت خیلی ملتمسانه داره به ترامپ میگه به ما رحم کنید ولی کور خوندی تو و اون رهبر عنی باید زودتر دنبال سوراخ موش بگردین این تو بمیری دیگه ازاون تو بمیریا نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهراد January 29, 2017 06:01 AM

فقط اینو میدونم که گرد باد ترامپ هم این اخوندها را هم هر چی مسلمون ست نابود میکنه باز هم برین بگین مرک بر امریکا هه هه هه

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 29, 2017 08:49 AM

موحدی کرم انی ابله شما برای فروش جنس چینی ساختمان
پلاسکو را با بیش از ۲۰۰ نفر به خاک و خون کشیدید
شما ۳۷ سال است که ایرانیان را شکنجه و پس از کشتن جسد آنها را پنهان در گور های دسته جمعی دفن کردید شما عجیب ترین شر
سازان جهان هستید به باور مذهبی بیگانه اسلام دست به خود فروشی میزنید همانند فاحشه ای که نقش مادر را بازی میکند
سخن میگوید اما شاتاد دگر خواننده گان باور نکنند به راستی سوگند
این حکومت ایران را از دست اسلام نجات داد اما درد پدرانمان در زمان
حمله اعراب را با تمام وجود احساس کردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی February 1, 2017 10:14 AM

در اخباری که روی صفحات اجتماعی نقش بسته بود، بنقل از پسرموحدی کرمانی چنین آمده بود که تکلیف نهائی انتصاب پدرش حضرت فقیه الفقها آیت الله موحدی کرمانی تا ۶ اسفندماه ۹۵ بصورت علنی پرده برداری خواهدشد گل بود به زیور هم آراسته شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: