آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 بهمن ماه 1395 = 28-01 2017

رضايی: نقشه‌ پنهان در «کیف انگلیسی» ترزا می

واکنش اینستاگرامی محسن رضایی به اظهارات جدید نخست وزیر انگلیس
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به اظهارات نخست وزیر انگلیس واکنش نشان داد و نوشت:
به گزارش نامه نیوز، خانم نخست‌وزیر انگلیس در آستانه دیدار با ترامپ، ریس جمهور آمریکا گفته است: ـایران از تهران تا مدیترانه نفوذ کرده است و ما باید در مقابل آن از دوستان خود حمایت کنیم.»

این حرف‌ها هرچند بیشتر به کار روحیه دادن به دوستان انگلیس ازجمله آل_سعود، آن‌هم پس از شکست‌های پیاپی در عراق و سوریه و یمن می‌آید، اما درهرحال باید به این خانم گفت «ساعت_خواب؟!».

ایران نه حالا که از حدود چهل سال پیش به این‌سو، دل‌های مردم منطقه را فتح کرده و حال‌آنکه شما دویست سال تمام در منطقه هستید. مردم از شما متنفر هستند. تا جایی که امروز هر جا توطئه‌ای هست، مردم بی‌درنگ به نقشه‌های پنهان در «کیف_انگلیسی» ظنین می‌شوند.



kharchang January 28, 2017 03:03 PM

نه بابا ؟؟؟؟؟؟ ایران نه حالا که از حدود چهل سال پیش به این‌سو، دل‌های مردم منطقه را فتح کرده ؟؟ باید به این مرتیکه مسخره گفت چجوری این کارو کردین؟؟؟ مردمه ایران و ایرانو به فلاکت کشوندین که دل مردم منطقه را فتح کنید؟؟؟ خاک بر سر تو و همه دستاندر کاران با این دل به دست اوردانتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang January 29, 2017 01:00 AM

محسن رضایی خر خودتی با پول ملت ایران رفتید ۱۰ هزار لات چاقوکشهای منطقه از یمن گرفته تا لبنان دنباله رو خود کردید حالا به ما میگید مردم منطقه عاشق شما شدن اگر راست میگی یک ماه به حزب اله پول نده اگر انها شما را نگشتند من اسم خودم را از ارژنگ عوض میکنم به خرچنگ

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: