آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 بهمن ماه 1395 = 05-02 2017

دادگاه استيناف آمريکا درخواست ترامپ را رد کرد

دادگاه استيناف آمريکا درخواست کاخ سفيد را براي ابقاي ممنوعيت اعلام شده رئيس جمهور اين کشور عليه برخی مهاجران خارجی رد کرد.

دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا هفته گذشته ورود اتباع 7 کشور عراق ، سوريه ، ليبي، افغانستان، سومالي، سودان و ايران را به آمريکا به مدت 3 ماه ممنوع کرد.

اين اقدام واکنش هاي جهاني به همراه داشت به طوري که قاضي فدرال دادگاه سياتل در حکمي فرمان ضد مهاجرتي ترامپ را به طور موقت در سراسر آمريکا لغو کرد .

کاخ سفيد نيز براي مقابله با اقدام این قاضی و برگرداندن فرمان ترامپ به دادگاه استيناف آمريکا شکايت کرد که اين شکايت رد شد و دستور ضد مهاجرتي ترامپ فعلا لغو شده است.

دادگاه استیناف آمریکا به دو طرف تا بعدازظهر فردا دوشنبه مهلت داده مدارک، اسناد و ادله خود برای اثبات دعوایشان را به این دادگاه ارائه دهند. این بدان معنا است که فعلا اتباع هفت کشور مربوطه می توانند وارد خاک آمریکا شوند.



اردشیر February 2, 2017 02:31 PM

عاشق این منش ترامپ هستم که در کل از حرف و تصمیمش اصلا کوتاه نمیاد و تنها ممکنه کمی ظاهر قضیه رو عوض کنه ولی در اصل موضوع هیچ تغییری ایجاد نمیکنه رییس جمهور یعنی ترامپ

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی February 4, 2017 03:46 PM

صرفنظراز اقداماتیکه دراین زمینه بین دولت فدرال و احکام حقوقی دارد صورت میگیرد، لازمست رئیس قوه قضائیه حکومت جمهوری اسلامی ورهبر معظم حکومت فقط بیک اصل اساسی در استقلال قوا توجه داشته باشند اینکه یک قوه مستقل قضائی در یک کشور دمکراتیک وقانومند تا آنجا مستقل است که میتواند روی فرمان ریاست جمهوری منتخب مردم حکم صادرکند ودستگاه مجریه را به چالش بکشد درقوه قضائیه حکومت الهی رئیس آن ۶۳حساب غیرقانونی دراختیاردارد وماهی میلیاردها سود نامشروع را بجیب میریزد، حتی نماینده مجلس هم حق ندارد از او سئوال کند و خیلی مسائل دیگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى February 5, 2017 09:45 PM

درود بر قوه مستقل قضاييه آمريكا و قاضى فدرال ، ديروز خواهرزاده من بعد از دوبار تلاش نافرجام از طريق بوستون وارد آمريكا شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: