آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 10 بهمن ماه 1395 = 29-01 2017

بررسی مجدد برای دارندگان گرین کارت آمریکا

کاخ سفید اعلام کرد که دارندگان گرین کارت قبل از ورود به خاک آمریکا باید مورد بررسی‌های دقیق‌تری قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، یشتر یک مقام وزارت امنیت داخلی آمریکا گفته بود که دارندگان گرین کارت هم از ورود به آمریکا منع شده‌اند. اما یک مقام کاخ سفید بعدا گفت که دارندگان گرین کارت که خاک آمریکا را ترک می‌کنند قبل از ورود باید برای بررسی‌های بیشتر به سفارت یا کنسولگری‌های آمریکا مراجعه کنند.

وی افزود: ورود مجدد به خاک آمریکا ملزم به این بررسی‌های مجدد است.

براساس حکم ترامپ اتباع هفت کشور، ایران، لیبی، سومالی، سودان یمن و عراق و سوریه حق ورود به خاک آمریکا را ندارند همچنین تا اطلاع ثانوی هیچ پناهجویی از سوریه پذیرفته نخواهد شد و پذیرش پناهجویان از سایر کشورها نیز به مدت ۱۲۰ روز معلق می‌شود.

در این مدت وزرات امنیت داخلی و سازمان‌های امنیتی موظفند، اقدامات امنیتی برای ورود خارجیان به آمریکا را شدت بخشند.

وزارت امنیت آمریکا تاکید کرده است که شهروندان این کشورها که در حال حاضر در ایالات متحده کار و زندگی می‌کنند، برای ماندن مشکلی ندارند اما در صورت خروج از کشور حتی در صورتی که روادید چندبار ورود داشته باشند، اجازه ورود به آمریکا را نخواهند داشت.

روز شنبه در فرودگاه نیویورک دو پناهجوی عراقی دستگیر شدند. یکی از این دو نفر برای دولت آمریکا در عراق کار می‌کرده و دیگری برای پیوستن به همسر و فرزندانش به آمریکا رفته بود.

وکیلان دستگیر شدگان اجازه ملاقات با آنها را نیافته‌اند. یک مامور پلیس در واکنش به اعتراض یکی از وکلا گفته است، «برو با آقای ترامپ صحبت کن!»

اکثریت مردم کشورهایی که مشمول حکم اجرایی رئیس جمهوری آمریکا شده‌اند را مسلمانان تشکیل می‌دهند. با وجود این ترامپ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "ای‌بی‌سی" تاکید کرد که این فرمان شامل تمامی مسلمانان نمی‌شود بلکه کشورهایی را در بر می‌گیرد که «درگیر اقدامات تروریستی گسترده‌ای هستند.»



مزدک بامدادان January 30, 2017 01:15 AM

باید چنین کاری حتما صورت کیرد ! چون عوامل ؤژیم و خانواده هایشان در خارج با پولهای غرت شده از ملت دارند به عیش و عشرت میپردازند و در امریکا سفره ابولقصل و مسجد و نذری راه می اندازند و دعای توسل میخوانند بهترین راه تمام مراکز اسلامی و رفت و آمد کنندگان به این کمانها را باید از امریکا و تمام جهان اخراج کنند تا گورشان را گم کرده و به همان خراب شده منجلاب جمهوری اسلامی بروند من اگر جای ترامپ بودم تا حتی راه دارو را هم بر مسلمانان میبستم تا با دعای توسل بیماریشان را معالجه کنند مسلمان احتیاج به علم و قمر مصنوعی ندارد همان ثمر بنی هاشم براش کافیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: