آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 بهمن ماه 1395 = 02-02 2017

تشنج در مجلس هنگام سخنرانی قالیباف + صدا

تشنج در مجلس به هنگام تعریف و تمجید قالیباف از کارهای انجام شده (فایل صوتی زیر)
قالیباف میگوید که در بحران پلاسکو بهتر از شهردار نیویورک در حادثه یازده سپتامبرعمل کرده است !
یک نماینده: دروغ نگو

این تشنج زمانی به‌وقوع پیوست که پاسدار قالیباف گزارشی از فاجعه ساختمان پلاسکو قرائت می‌کرد که غلامعلی جعفرزاده ‌ایمن آبادی ناگهان فریاد زد 'دروغ نگو'. چیزی که می‌گویید با آنچه وزیر کشور گفت تفاوت دارد. یا شما دروغ می‌گویی یا وزیر. اگر وزیر دروغ گفته باید با او برخورد شود و اگر تو دروغ می‌گویی هم, هم‌چنین.

از سوی دیگر نادر قاضی‌پور نیز خطاب به جعفرزاده با صدای بلند گفت: بنشین سرجایت. بعد بهروز نعمتی عضو دیگر مجلس جعفرزاده را مورد حمله قرار داد و گفت: چرا فریاد میزنی. بنشین. مگر این‌جا جای فریاد زدن است.

از سوی دیگر پروانه مافی عضو مجلس به دفاع از جعفرزاده آمد و گفت: چه کارش دارید؟! بگذارید حرفش را بزند! فرید موسوی نیز حرف او را تأیید کرد و گفت: این گزارش دروغ می‌گوید.




www.youtube.com/watch?v=mIGcxqULmkg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



babak February 3, 2017 07:59 AM

خجالت بکش دزد بد همه چیز من ماتم چگونه این بلا نسبت مردکه با این همه خلاف و دزدی و در همین توطعه آخری که درست مثل آتش زدن سینما رکس آبادان که بیش از ۴۰۰ نفر هموطنانمان را که تعدادی کودک و زن بودند به کشتن دادند که ماستمالی کردند پس از مدتی حالا درست از ۱۱ سپتامبر اولگو برداری کرده تعدادی از بهترین و زحمت کش ترین قشر جامه را میکشند حالا این ملیجک که خودش یکی از کارگردانان این فاجعه برای اذهان بینلمللی سناریو اجرا میکند در سپتامبر ۱۱ امدادگران تمام همشان این بود که هیچ پارتی از کشته ها اشتباها با خاشاک قاطی و محو نشود ولی شما چه کشته ها پشیزی برای شما ارزشی نداشت همانند مصالح ساختمانی هر چه زودتر سر ته قضیه را به هم دوختید و تمام کردید از کارهای دیگرتان چیزی نگفتم شما ها هم دزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: