آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 بهمن ماه 1395 = 02-02 2017

ورود یک ایرانی‌ تبار به کاخ سفید ترامپ+عکس

انتصاب یک ایرانی‌تبار به سمت معاون مشاور حقوقی کاخ سفید

خبرگزاری ایرانشهر – دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا «ماکان دل‌رحیم» یکی از کارکنان سابق کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا را به عنوان قائم‌مقام مشاور حقوقی کاخ سفید در امور قضایی منصوب کرد.

منابع نزدیک به کاخ سفید می گویند اصلی ترین وظیفه آقای دل‌رحیم مشاوره برای انتخاب نامزدهای نهایی برای انتصاب در دادگاه عالی ایالات متحده انتخاب خواهد بود.

در حالی‌که «دونالد ترامپ» برای گزینش نامزد مورد نظرش برای دادگاه عالی آمریکا (عضو نهم) آماده می‌شود، آقای ماکان دل‌رحیم وکیل مبرز و کهنه‌کار ایرانی‌تبار که سابقه طولانی مبارزه در کنار قضات محافظه‌کار را در پرونده کاری خود دارد توسط رییس‌جمهور منتخب استخدام شده است.

مشاور جدید حقوقی کاخ سفید، ماکان دل‌رحیم، یک کهنه سرباز جنگ‌های قضایی جمهوری‌خواهان در نخستین سال‌های ریاست‌جمهوری جرج بوش دوم (پسر) است.

به گزارش «بازفید نیوز»، آقای دل‌رحیم پیش از این مشاور ارشد کمیته قضایی مجلس سنا بوده که بر روی پرونده نامزدهای دادگاه استیناف ایالات متحده کار کرده است.

به نقل از یک مقام آگاه جمهوری‌خواه، آقای دل‌رحیم نقش راهبردی در تعیین و انتخاب نامزدهای دادگاه عالی ایالات متحده در کاخ سفید را به‌عهده خواهد داشت.

دل‌رحیم سابقه‌ای طولانی در رایزنی برای تایید صلاحیت مقام‌های قضایی جمهوری‌خواهان در کنگره را در کارنامه‌ی خود دارد.

او در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ در کمیته قضایی مجلس سنا کار ‌کرد و در دو سال پایانی، مدیر کارکنان و مشاور ارشد این کمیته بود. وی بعد از ترک سنا به وزارت دادگستری دولت جرج دبلیو بوش (پسر) رفت و معاون دستیار دادستان کل در بخش «ضد انحصار» شد.

دل‌رحیم در مارس ۲۰۱۶۶ در یادداشتی که در روزنامه‌ی نیویورک‌پست منتشر شد، حمایت علنی خود را از دونالد ترامپ اعلام کرد و نوشت: «اگرچه ترامپ انتخاب اول من نبود اما به‌عنوان یک جمهوری‌خواه به وی در مقابل هیلاری کلینتون رای می‌دهم.»



shamin February 2, 2017 11:48 AM

طرف نه اسمش نه قیافش به ایرانی میخوره دوم اینکه ایرانی باشه خوب که چی ترامپ همه کارش نمایشی است مرتیکه بکل دیوانست

گزارش یا اعتراض به این نظر


man February 2, 2017 09:26 PM

این که خدا وکیلی قیافش خیلی تابلو میباشد
ما ایرانیها خیلی خوش تیپ تر و خوشگل تر هستیم
این فکر کنم هندی مندی باشه


گزارش یا اعتراض به این نظر


كوروش February 2, 2017 11:53 PM

مشكل ميتوان دركً كرد چرا ايرانيها كه سروري اخوند را قبول و تحمل ميكنند تمامً مملكتشانً در خال اضمحلال فرهنگي و انساني است حتي در اخبار تلويزيون انها زنها بايد عباي زنهاي دهات كربلا را بپوشند و خواهران و دختران مردم تحت تعرض اخوندهاي وحشي و بيسواد ميباشند چطور بخودشان اجازه ميدهند در كارهاي كشورهاي ديگر دخالت كنند اخه اول شلوار خود را سفت نگهداريد بعد إظهار نظر در مورد ترامپ

گزارش یا اعتراض به این نظر


بیرحم February 3, 2017 08:03 AM

این طرف دیگه ذوب ولایت ببخشید ایالات شده بی خیالش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: