آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 اردیبهشت ماه 1396 = 16-05 2017

مقام اسرائیلی: زمان مجازات اسد فرار رسیده

یک وزیر اسرائیلی روز سه شنبه با اشاره به گزارش اخیر آمریکا مبنی بر سوزاندن زندانیان مخالف سوری در زندانهای سوریه گفت: رژیم اسد با اقدامات هولناک خود خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه تایمز اوف اسرائیل گزارش داد که «یواف گالانت» وزیر مسکن اسرائیل در همایشی در اورشلیم گفت: تهدید اسد و همپیمانش حزب الله بزرگتر از تهدید داعش است.

گالانت با اشاره به کوره های آدم سوزی در دولت نازی آلمان گفت: بشار اسد با انجام اعدام های گروهی و حملات شیمیایی و سوزاندن اجساد زندانیان خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و دیگر جایی برای او در دنیا وجود ندارد و باید او را از میان برد.

این مقام اسرائیلی در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل گفت: حکومت اسد بدترین حکومت از زمان آلمان نازی در جنگ جهانی دوم است و اسرائیل می خواهد شاهد سقوط اسد و رژیم علوی وی و جایگزینی آن با یک حکومت سنی میانه رو باشد.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا روز گذشته گفته بود که رژیم اسد هزاران زندانی را کشته و اجساد آنها را یا سوزانده و یا در گورهای دسته‌جمعی دفن کرده است.

وی گفت: وحشی‌گری‌های رژیم بشار اسد خطری است برای امنیت و ثبات خاورمیانه و همچنین امنیت ملی آمریکا و متحدانمان.

این مقام آمریکايی از رژیم ایران و روسیه به عنوان حامیان رژیم سوریه نام برد و گفت: رژیم اسد این وحشی‌گری‌های شوکه‌کننده را با حمایت بی‌قید و شرط حکومت ایران و روسیه انجام می‌دهد.



shahab May 15, 2017 11:11 PM

درود
بشار اسد مرده متحرک که مانند عروسک خیمه شب بازی در داستان پوتین و به نوکری آخوند ظاهر متحرک میباشد اما در حقیقت از نظره سیاسی تمام است فقط وسیله ای برای باج گیری آنهم فقط پوتین فقط نگاهی به عملکرد آخوندها در تمام امور بکنید جانگ ایران و عراق و حقه مسلمه اونا نیروی هسته ای و تپه ای نیست که ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر May 16, 2017 05:15 PM

مطمئنا این سخنان وزیر اسراییلی مشت محکمی بر دهان پوتین است که روی دوستی با اسراییل به عنوان یک گواهی برای دوست نشان دادن خود مانور ویژه ای میداد حالا این گوی و این میدان باید دید پوتین تا چه زمانی می خواهد به انزوای خود و نوکرانش در ایران بر سر قضیه ی سوریه ادامه دهد یا در واقع تا کجا توان ادامه ی این انزوا را دارد بر فرض اگر هم دولت اسد کل سوریه را دوباره پس بگیرد که نمی تواند آنگاه اگر تحریم های همه جانبه بر ضد دولت اسد وضع شود و کشورهای اصلی جهان این دولت را به رسمیت نشناسند در نهایت پوتین با صرف میلیاردها دلار هزینه هیچ چیز به دست نیاورده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: