آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 بهمن ماه 1395 = 09-02 2017

تظاهرات فرمایشی فردا؛ نگرانی مراجع حکومتی

مراجع عظام تقلید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه برای نمایش دادن انسجام ملی درمقابل یاوه گویی های دشمنان اسلام تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید درابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، گفت: ملت ایران باید برای نشان دادن انسجام درونی خود درمقابل تهدیدهای دشمنان، راهپیمایی 22 بهمن امسال را پرخروش تر و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کند.

وی با اشاره به تهدیدهای پی در پی دشمنان، افزود: دشمنان تهدید می کنند تا ببینند در مردم ما چه اثری می گذارد، اگر دیدند مردم بر اثر این تهدیدها نسبت به نظام سست شدند، می گویند که نقطه ضعف ایران همین جاست و تهدیدها را بیشتر می کنند.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: اما اگر دیدند تهدیدها و فشارها نتیجه معکوس دارد و مردم پرخروش تر، داغ تر و منسجم تر شدند می فهمند راه را اشتباهی رفته اند و تهدید و فشار در این جمعیت نتیجه معکوس دارد و این مساله مهمی است که ما امسال با آن روبرو هستیم و باید همگی حقش را ادا کنیم.

**آیت الله عبدالله جوادی آملی از دیگر مراجع عظام تقلید نیز با بیان این که شرکت در راهپیمایی 22 بهمن عبادت است، گفت: حداقل وظیفه ما در قبال خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی افزود: تمام امکانات و خدماتی که در این مملکت وجود دارد، به برکت راه امام راحل، شهدا و همچنین جانبازانی است که بیش از 20 سال با بدنی قطع نخاع به سر می برند.
آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: امروز نخستین ثواب خدمت مسئولان کشور، در نامه اعمال شهدا، جانبازان و ایثارگران نوشته خواهد شد و ما مدیون آنان هستیم.

وی با تبریک دهه مبارک فجر از عموم مردم ایران اسلامی دعوت کرد برای نشان دادن انسجام ملی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور یابند.

**آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام نیز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بر همه لازم است در راهپیمایی 22 بهمن ماه برای پاسخ به یاوه گویی های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شرکت کنند و این آیین باشکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
این مرجع تقلید با بیان این که حرکت های اخیر این قدرت های استکباری ناشی از بی عقلی آن هاست، افزود: امسال همه مردم باید با شور و خروش بیشتر، مشت محکم و گام های استوار در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ این یاوه گویی ها را بدهند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت روز 22 بهمن ماه، اضافه کرد: دراین روز بساط استکبار، استبداد و ظلم و همچنین کشورهایی که با زر، زور و تزویر مدت ها توانسته بودند مسلمانان را زیر سیطره خودشان قرار دهند و دخالت درامور فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داشته باشند، از ایران برچیده شد.

وی تصریح کرد: در چنین روزی عظمت و عزت اسلام و مسلمانان پر و بال گرفت و مردم با شور و خروش توانستند پیروزی انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند.
این مرجع تقلید همچنین گفت: نظامی که در ایران است با نظام های دیگر فرق می کند وبه همین دلیل لازم است، همه آحاد ملت دراین روز به صحنه بیایند و از جنایت های دشمنان اسلام و عوامل آنها اعلام انزجار کنند.

آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه آحاد ملت برای حفظ و ارکان انقلاب مسئولیت دارد افزود: حوزویان هم همراه با سایر مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن به صحنه خواهند آمد و حمایت خود را از آرمان های انقلاب و امام راحل اعلام خواهند کرد.

**آیت الله جعفرسبحانی از دیگر مراجع عظام تقلید نیز در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم، گفت: 22 بهمن ماه سرآغاز حکومت اسلامی است و باید گرامی داشته شود.
وی افزود: باید به روز 22 بهمن و ارزش های آن احترام کنیم و از خدا بخواهیم ما را خدمتگزار حکومت اسلامی قرار دهد.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران در سال 57، تا 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است که در روز 22 بهمن، راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.



Mohamad February 9, 2017 02:22 PM

همه دايناسورها بسيج شدن انقراض نسل آخر این موجودات فرارسيده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush February 9, 2017 02:46 PM

کک به تومبان، ریش و عمامه آخوند‌ها افتاده؛ فردا هم موشکی هوا داده، پرچمی آتش زده، ساندیسی خورده، همه خیابانها را به گٔه کشیده و به خانه خواهند رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهاب February 9, 2017 03:05 PM

نگرانی شما از چیست ،،شما که همه واقعیات رو سالهاست که معکوس نشون میدید خوب این بار هم یه چندتا تصویر ساختگی و سرهم بندی شده تحویل خبرگزاریهای دنیا بدید ،،،چون خودتون و طرف مقابل دقیقاً مدونید که اونها که در تظاهرات شرکت میکنند چه کسانی و برای چی هستند ،،، مردم عادی از این حکومت متنفر هستند بیشتر از گذشته ، مدتهاست که چشم و گوش خودتون رو به روی خواسته های اکثریت جامعه بستید و منتقدین و روشنفکران رو بشدت سرکوب میکنید و هرزگاهی که چرخ تون نمیچرخه از همون اکثریت توقع دارید که برای حفظ نظامی که جز کشتار و شکنجه و اعتیاد و فحشا و کاهبرداری و رانت خواری هیچ کار دیگه ای انجام نداده ،،،به صحنه بیاند که شما گور به گور نشید ،فردا مردم عادی در خونهاشون هستند و خودفروخته ها و وطن فروشها به خاطر منافعشون مقابل دوربین های شما حاضر میشند و چرت و پرت میگند

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang February 9, 2017 03:54 PM

حرف این شیطان کاملا وارونه هست که علت حمله اتمی آمریکا به ژاپن بر دو چیز بود داشتن یک حکومت بسیار وحشی و طرفداری مردم ژاپن از دولت وحشی خودشان در ایران ۳۷ ساله یک دولت بسیار وحشی آمده سرکار و با وجود گشتن آمریکاییها به نام اسلام تروریستی آمریکا به ایران حمله نظامی نکرده چون ملت ایران مخالف و دشمن رژیم هستندند اتفاقا ترامپ با ندادن ویزا به ایرانیان نمیخواد مثل گذشته بین مردم ایران و دولت ایران تمایزی قایل بشه و اگر فردا مردم ایران بریزند خیابان و از رژیم آخوندا طرفداری کنند آنوقت ترامپ را خوشحال کردند که میگوید فرقی بین مردم ایران و حکومت آخوند داعشی نیست و کارش را آسانتر میکند برای حمله احتمالی به ایران عزیز ما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: