آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 بهمن ماه 1395 = 10-02 2017

22 بهمن؛ تودهنی خبرگزاری بین المللی به رهبر

خبرگزاری فارس: در حالی که رسانه‌های مختلفی به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید می‌کنند اما خبرگزاری «رویترز» مشارکت مردم را «چند صدهزار نفری» خواند.

این خبرگزاری انگلیسی در گزارشی جهت‌دار مدعی شد امروز فقط «چند صدهزار نفر» آنهم بخاطر تهدید رئیس جمهور آمریکا به خیابان‌های ایران آمده‌آند.

رویترز در خبری که به تصاویر پخش شده از تلویزیون استناد کرده نوشت: «بعد از تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص تمرکز کردن بر ایران، چند صد هزار نفر از مردم (در روز 22 بهمن) برای پیمان بستن با نظام اسلامی به خیابان‌های ایران آمدند.»

این خبرگزاری با اشاره به بنرها و پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مترسک‌های ترامپ» در دست مردم نوشت: «یک مرد جوان در مصاحبه با تلویزیون گفت آمریکا و ترامپ هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. ما آماده‌ایم جان خود را برای امام خامنه‌ای بدهیم.»

رویترز در ادامه شیطنت‌های خبری خود مدعی شد که عده‌ای از مردم در شبکه‌های اجتماعی از جمله «فیسبوک» و «توئیتر» کمپینی با هدف پایان دادن به پرچم سوزی در ایران به راه انداخته اند.



nonam February 10, 2017 05:33 PM

ایندپیندنت هم همینو نوشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem February 10, 2017 08:53 PM

خبر گذاریها یادشان رفته به نویسند که اینها از دزدان و غارت گران نزدیک به ولایت وقیح هستن مردم عادی که در اینگونه مراسم شرکت نمیکنند و خجالت میکشن با قاتلان و دزدان قدم بزنند علی گدای خاک بر سر مردم را کاملا از حکومت بیزار کرده خلاصه هیچ کس دل خوشی از این حکومت قرون وسطای ندارد جز قاتلان و دزدان و احمق ها و کسانی که مغزشان تکامل پیدا نکرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab February 10, 2017 09:34 PM

درود
بر خلاف میلم عکس های ۲۲ بهمن را دیدم در عجبم چنین موجوداتی واقعا تو ایران هست ؟ شرمم میشه وقتی میبینم این ها هم وطن من هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: