آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1396 = 04-05 2017

سفر ترامپ به منطقه برای مقابله با رژیم تهران

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید واشنگتن روز پنج شنبه اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بزودی در نخستین سفر خارجی خود به اسرائیل و عربستان خواهد رفت.

سفر ترامپ به خاورمیانه و نیز دیدار از بروکسل پایتخت بلژیک برای شرکت در نشست ناتو و همچنین نشست گروه هفت در ایتالیا که در اواخر مه انجام خواهد شد، نشان می دهد وی به دنبال تقویت ائتلاف با متحدان آمریکا است.

رئیس جمهور آمریکا گفته در دیدار از عربستان سعودی مبنای جدیدی را برای مبارزه با تروریسم بنا خواهد کرد.

در همین حال یک مقام کاخ سفید هدف از سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه را از جمله هماهنگی در مقابله با داعش و رژیم تهران عنوان کرده است.




آرش - صبحی May 5, 2017 10:29 AM

انتظارمردم ایران ازپرزیدنت ترامپ درسفرهای پیش روبه خاورمیانه، بخصوص دیداروگفتگوبا رهبران 2 کشورکلیدی منطقه، (اسراذیل وعربستان) وپس ازآنها شرکت ایشان دردونشست بسیارمهم بین المللی، اینست که ایشان حامل پیام ملت ایران به رهبران ۲کشورمنطقه، ورهبران اجلاس سران ۷کشورصنعتی، وهمچنین رهبران ناتوباشند ملت ایران درانتظارآنست تا دیدارهای آقای ترامپ راهگشای بن بستهائی بشود که ۳۸ سالست ملت ایران درآن گرفتارآمده که متاسفانه کشورهای اروپائی، وبطورمشخص دوکشورچین و روسیه نیزدراستمراراین سیه روزی ومصیبت ملی ومنطقه ای وجهانی نقشی اساسی داشته اند بدون تردید صلح وآرامش منطقه زمانی میسرومحقق خواهد شد که سرچشمه همه این پلیدی ها وآتش افروزیها خشکانده شود این سرچشمه جائی نیست بجزنظام جمهوری اسلامی که دنیا بخوبی بدان واقف است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush May 5, 2017 01:23 PM

خوشبختانه پرزیدنت ترامپ بخاطر آشنایی با ایرانیها همیشه حساب مردم ایران و عمامه دارن را کاملا جدا میداند؛ در این فرصت طلائی با تحریم انتخابات چراغ سبز را برای آقای ترامپ روشن کرده و رژیم را با صندوقهای رای‌گیری خود تنها بگذارید؛ دقیقا وحشت رژیم از همین است که در مقابل آمریکا تنها بماند و این جدایی بین مردم و رژیم تروریستی آشکار شود! پاینده ایران و مردم خوب ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: