آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 23 بهمن ماه 1395 = 11-02 2017

دیدار پوتین و ترامپ در زادگاه بانوی اول آمریکا

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که زادگاه ملانیا ترامپ،‌ بانوی اول آمریکا (اسلونی) می‌تواند جای خوبی برای ملاقات این دو رهبر در نخستین مذاکراتشان باشد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اکسپرس، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، روسای جمهور روسیه و آمریکا اظهار تمایل کردند که نشستی را با هم برگزار و روابط میان این دو کشور رقیب در زمان جنگ سرد را تقویت کنند. این اتفاق بعد از آن می‌افتد که این دو رهبر به شکلی مثبت درباره روابط با یکدیگر گفتگو کردند.
در همین حال گفته شده که پایتخت کشور اسلونی جایی که ملانیا ترامپ پیش از این در آن به دنیا آمده و در یک آپارتمان مرتفع در دوره دانش‌آموزی‌اش در آنجا زندگی می‌کرد، می‌تواند جای خوبی برای دیدار این دو رهبر سیاسی مهم باشد.
پوتین این اظهارنظر را بعد از آنکه رئیس‌جمهور اسلونی پیشنهاد میزبانی پایتخت این کشور از دیدار ترامپ و پوتین را داد، مطرح کرد.
 او گفت: شهر "لیوبلیانا" و کشور اسلونی به طور کلی می‌تواند جایی عالی برای یک چنین مذاکراتی باشد اما البته این فقط وابسته به ما نیست بلکه به کل شرایط بستگی دارد.
این در حالی است که اسلونی پیش از این در زمان ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش محل نخستین دیدار وی با پوتین در سال ۲۰۰۱ بود.
این در حالی است که گزارش شده برخی مقامات امنیتی مدعی شدند پوتین ممکن است ادوارد اسنودن، افشارگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا را به عنوان یک هدیه به ترامپ به آمریکا مسترد کند.



Dariush February 11, 2017 03:09 PM

خامنه‌ای از نگرانی این دیدار روزی ۴ لول تریاک کشیده و یکی‌ را هم تنقیه می‌کند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


sharareh February 11, 2017 03:18 PM

همه میگند من خیلی زیبا هستم
دنبال یک پیرمرد پولدار برای ازدواج
آنان که شانس رییس جمهور شدن دارن ارجحیت دارن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: