آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 بهمن ماه 1395 = 12-02 2017

ترامپ؛ نخستین اقدام تحریک آمیز رژیم کره شمالی

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد کره شمالی یک فروند موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است. پنتاگون نیز شلیک موشک توسط کره شمالی را تایید کرد.

بنابه اعلام این منبع، این موشک در ساعت هفت و پنجاه و پنج دقیقه به وقت محلی از پایگاه هوایی بانگ‌یون در غرب کره شمالی و به سمت شرق شلیک شد.

در اکتبر سال 2016 کره شمالی از همین پایگاه هوایی دو موشک بالستیک شلیک کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی خاطر نشان کرد هنوز نوع دقیق این موشک بالستیک مشخص نشده است.

بنابه اعلام خبرگزاری کره جنوبی (یونهاپ) ارتش کره جنوبی عقیده دارد که احتمالا کره شمالی یک فروند موشک بالستیک میان‌برد موسوم به موسودان را شلیک کرده است.

از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا این برای نخستین بار است که کره شمالی اقدام به شلیک موشک بالستیک کرده است.




پیشگو February 12, 2017 07:57 AM

آقای ترامپ گزینه ارزان و بی هزینه پاک کردن نقطه منحرف کننده
است بیت علی لانه فرمان در کره شمالی اگر غفلت کنید و کار را به جنگ بکشید وارد یک جنگ فرسایشی میشوید و گزینه ها به سازی شما صرف هزینه جنگ میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang February 12, 2017 12:46 PM

پرتاپ موشک کره شمالی بنفع دانلد ترامپ هست چون ایشان در انتخابات رییس جمهوری گفتند برای اقتتدار امریکا و بوجود اوردن نظم جهانی شاید باید از بمب اتم استفاده کرد که آن موقع راجع به مسلمانان دیوانه تروریست آدمگش مثل داعش یا آخوندا ایران بود ولی اگر قراره ترامپ از بمب اتم استفاده کند ترجیح میده با کره شمالی باشد و ان موقعی هست که کره شمالی با موشکش ژاپن یا کره شمالی را هدف قرار بدهد یا مثل دوران اوپاما ازمایش پرتاپ موشک قاره پیما بطرف کشور امریکا شلیک کند که حمله بمب اتم ترامپ به کره شمالی مخالفان زیادی نداره و حتی میتونه مردم ایران را بیدار کند که آخوندا را از ایران فراری دهند تا قبل اینکه ترامپ همان کار را در ایران تکرار نکرده که برعکس اگر خدای نکرده اتفاقی بیافته که ترامپ برای گشتن آخوندا مجبور بشه اول به ایران حمله بمب اتم بکند انوقت کره شمالی هم ممکنه شروع کند از بمب اتم استفاده کردن بر ضد ژاپن و جاهای دیگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: