آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 بهمن ماه 1395 = 13-02 2017

ایران؛ ائتلاف آمریکا، روسیه، ترکیه و عربستان؟

به گزارش جام نیـوز، سایت اطاعاتی"دبکا فایل" با انتشار گزارشی نوشته است که دولت جدید آمریکا در حال تلاش برای تشکیل ائتلافی بزرگ در خاورمیانه علیه رژیم ایران خبر داد.

در این گزارش آمده است: ترامپ به دنبال آن است که در کنار نبرد با داعش، با همکاری متحدان خود به حضور نظامی رژیم ایران در سوریه، عراق و یمن پایان دهد که لازمه آن، حضور گسترده نظامی ارتش های آمریکا، روسیه، ترکیه و عربستان در منطقه است.

هدف ترامپ آن است که رژیم ایران را از جایگاه قدرت برتر خاورمیانه پایین بکشد؛ جایگاهی که نتیجه هشت سال دیپلماسی اوباما و هزینه کردن صدها میلیارد دلار است.

گزارشات حاکی از آن است که دولت ترامپ به دنبال قرار دادن سپاه پاسداران و بازوی علمیاتی آن یعنی سپاه قدس در لیست سازمان های تروریستی است.



رامتین February 13, 2017 02:12 PM

اگر ترامپ با روسیه هم پیمان بشه خداحافظ رژیم آخوندی از قبل میشد اینو حدس زد و یک زنگ خطر برای اتحادیه اروپا چون دیگه نمیتونن مثه زمان حاج حسین با روسیه کله بشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 13, 2017 06:47 PM

بنظر من نگریستن آقای ترامپ از دید یک تاجر به منطقه خاورمیانه سبب شده تا ایشان با نشان دادن پیراهن خونین عثمان بخصوص به عربستان
با تصمیم گیری بوجود آوردن چنین ائتلافی به قصد دوشیدن عربستان وحشتزده از رژیم جنایتکار ملاها و مجاب کردن اوردغان برای ماندگاری نیروهای آمریگا در پایگاه فوق استراتژیکی انجل لیک در ترکیه با پرداخت سهم به ترکها و پوتین از جیب عربستان به بازی موش و گربه ای معروف و یا زرگری با نوکران خود یعنی رژیم ملاها بپردازد! چرا که آقای ترامپ بطور هوشمندانه و با علم کامل از اوضاع بسیار بد اقتصادی ترکیه و روسیه دست به چنین کاری خواهد زد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: