آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 بهمن ماه 1395 = 13-02 2017

ایران؛ اقدام بی سابقه در منزل سفیر سوئد+عکس

خبرگزاری تسنیم: دیروز در اقدامی بی سابقه، مراسم امضای قراردادهای تجاری میان ایران و سوئد به جای مراکز رسمی در منزل سفیر سوئد برگزار شد. (تصاویر زیر)

برگزاری مراسم عقد چند قرارداد رسمی درجریان سفر نخست وزیر سوئد به ایران با حضور مقامات ارشد ایرانی آن هم در منزل سفیر سوئد اتفاقی بوده است که هم غیرمنتظره بود و هم سابقه ای برای آن وجود ندارد.

در این مراسم برخی از مقامات بلندپایه دولتی از جمله نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت، چیت چیان وزیر نیرو و تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امورخارجه حضور داشتند.

در این زمینه نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی در این زمینه می گوید: اقدام اخیر مسئولین مبنی بر انعقاد قراردادهای تجاری با کشور سوئد آن هم در منزل سفیر سوئد در ایران بر خلاف قواعد، عرف بین الملل و آداب و رسوم دیپلماتیک است.

وی ادامه می دهد: کشور میهمان حق ندارد این اقدام را انجام دهد و حتما باید این توافقات در مراجع و مکان‌های اصلی انجام شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: فضای این توافق هم، فضایی خلاف شئونات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و بالاخره کشور میزبان باید شئونات کشور میهمان را به جا بیاورد.

نقوی حسینی معتقد است که هر مقام دولتی که در این مراسم شرکت کرده خلاف قوانین عمل کرده است.

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز




برادر حسین February 13, 2017 12:58 PM

این نقوی حسینی همان شخصی نیست که گفته بود دو ملیتی بودن ایرانیان جرم است
این بابا انگار مشکل داره جهنم تو خانه سفیر یا زیر پل هوایی یا تو مستراح مسجد٬ کارا راه بیانداز مملکتی که خر تو خره قراردادهاش هم همینجوری دیگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid February 13, 2017 01:46 PM

بیخود نیست راستها در سوئد رشد میکنند و یک نفر میزنه کلی آدم و بچه را میکشه تا وقتی دولت مردان با تروریست ها قرداد میبندند جا تعجب نداره که بزودی در تمام اروپا راستها بیشتر میشوند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


رامتین February 13, 2017 02:16 PM

عجب مملکت شیر تو الاغیه! ! اینم از برکات حکومت خر تو خری

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 13, 2017 03:57 PM

بنظر من مانباید هیچ گونه انتظاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی داشته باشیم که مثلا چرا آنها با رژیم آخوندی مماشات و یا همکاری میکنند! پاسخ هم کاملا روشن هست، برای آنست که حکومت تروریست پرور و غیر قانونی در ایران را خود همین کشورهای غربی بر سر کار آوردند در واقع تمامی دست حاکمین رژیم فاسد و جنایتکار در ایران جزو گماشتگان همین کشورهای اروپایی و آمریکا بحساب میاد! بنابرین جای هیچگونه تعجبی نیست که سوئد یا دیگر کشورهای اسکاندیناوی مانند نروژ و یا دانمارک ویا حتی تمامی کشورهای اروپایی و آمریکا بخواهند در هر کجا و در هر شرایط با این آخوندهای مفتخور، نوکران حلقه بگوش خود قراردادهای ترکمان چایی ببندند! شما اطمینان داشته باشید با توجه به انعقاد هر گونه قرارداد با رژیم آخوندی توسط همین کشورها پس مدتی برابر خواهد بود با صدور تروریستم در همان کشور!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 13, 2017 04:15 PM

نه خرتوخره، نه خر توالاغ موضوع پیوند میخوره به آینده جمهوری اسلامی وزیرامورخارجه سوئد که درتمامی دوران ۳۸ساله جمهوری اسلامی درحکم یک کارچاق کن عمل کرده، شاید اینبارباپیامی به ام القرای اسلام آمده است که رد وبدل کردن آن درملاقاتهای رسمی غیرممکن بوده بهمین دلیل ضمن هماهنگی با نهاد های حراستی وحفاظتی، واحتمالا" اطلاعاتی صلاح را دراین دیده است تا تحت پوشش یک میهمانی بزرگ دزد ترین وفاسد نترین وزرای دولت را به منزل سفیردعوت نماید که باخیمه شب بازی انعقاد چند قرارداد پیام های ارسالی را زیر میزی به محارم آقا ورئیس جمهوربدهد احتمال بسیاری میتواند متصورباشد که آقای سفیرچه بسا نقش دلال بعد از فروپاشی وفرار آقایان را بازی کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Shekayat February 13, 2017 11:25 PM

هیچ گلایه از سوئد نباید داشت ، مال مفت چرا نخورند؟ ازخودمان باید شکایات داشته باشیم حالا که بخور بخوره بهتر که سوئد بخوره تا پوتین

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار February 14, 2017 08:15 AM

کارخانه‌ها را می‌‌بندند، پول کارگران را نمی‌‌دهند، مردم را بدبخت تر می‌‌کنند تا جایی‌ که کار ملت به خوابیدن در گور می‌‌کشد عوضش سرمایه ملت را یا خرج لبنان و عراق و سوریه می‌‌کنند یا با سرمایه های ملی‌ ملت جیب جهانیان و خودشان را با در صد‌های کلان از دلالی و قرداد‌های عجیب و قریب پر می‌‌کنند * جهانیان و این رژیم دزد دست به دست افتاده اند بر جان سرمایه‌های ملی‌ ایرانیان و نسل آینده *

بجای تظاهرات پراکنده و فریاد بر آوردن که نان نداریم و حقوق مان را بدهید و این حرف‌هایی‌ که رژیم اسلامی به آنها اهمیت نمی‌‌دهد و به ملت پوزخند می‌‌زند، یک بار دست به دست هم بدهید و قیام سراسری کنید و آینده خودتان و این سرزمین بدبخت را نجات دهید * بیخیالی و بی‌ تفاوتی‌ این ملت در برابر این رژیم منفور یک معمای بزرگ شده که تمام جهان را انگشت به دهان کرده *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: