آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 دی ماه 1396 = 16-01 2018

کره شمالی؛ نیویورک تایمز: ارتش آمریکا در حال..

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: تمام ارتش، افسران و نیروهای آمریکایی به صورت مسکوت در حال آماده سازی برای جنگ احتمالی هستند.

به گزارش ایرنا، این منبع با اشاره به تمرین های نظامی ارتش آمریکا در ماه گذشته افزود: ««مجموعه ای از 48 هلیکوپتر آپاچی و شنوک، نیروهای خود را از پایگاه فورت برگ در کارولینای شمالی حرکت دادند و با اهداف نظامی و تجهیزات آتش واقعی تمرین کردند. دو روز بعد در آسمان نوادا، 119 سرباز چترباز در تمرین شبیه سازی شده تهاجم دشمن از هواپیما در تاریکی شب بیرون پریدند.

ماه آینده در مراکز نظامی سراسر آمریکا بیش از هزار سرباز تمرین های نظامی خواهند داشت تا بیاموزند که چطور مراکزی را برپا کنند تا از این طریق نیروهای ارتش را به سرعت به خارج از مرز انتقال دهند. پنتاگون همچنین قصد دارد تا در شروع ماه آینده مصادف با المپیک زمستانی در شهر پیونگ چانگ در کره جنوبی نیروهای بیشتری برای عملیات ویژه به شبه جزیره کره ارسال کند.

برخی از مقامات گفتند که این گام ابتدایی برای شکل گیری نیروها در شبه جزیره کره، همانند استقرار نیروها برای مبارزه در سوریه و عراق است. اما برخی دیگر نیز اظهار داشتند که این برنامه برای مبارزه با اقدامات تروریستی در این بازی ها است.

پنتاگون هفته گذشته اعلام کرد که 3 بمب افکن B-2 و خدمه آن از پایگاه میسوری به گوام اعزام شدند.

این اقدامات ظاهرا بخشی از تمرین های نظامی معمول وزارت دفاع آمریکا می باشد، اما قلمرو و محدوده زمانی این تمرین ها نشان از تمرکز بر روی آماده سازی ارتش برای اتفاقات احتمالی در کره شمالی دارد.

چندین مقام سابق و فعلی پنتاگون و فرماندهان ارشد گفتند که تمرینات نظامی به طور گسترده به دستور جیمز متیس برای آمادگی در برابر هر گونه اقدام نظامی کره شمالی است.



arzhang January 16, 2018 02:29 PM

تا زمانیکه برنامه اتمی کره شمالی غیر قانونی هست حمله به آن کشورهم قانونی هست و بلاخره مسله اتمی کره شمالی یا باید با جنگ حل بشود مخصوصا که حالا کره شمالی امریکا را تهدید به حمله اتمی کرده یا رهبر کره شمالی باید روی عقل بیاد مثل علی خامنه ای جام زهر بخوره

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور January 16, 2018 06:48 PM

این مانورها دلیل حمله ی نظامی نیست بلکه یک نوع آمادگی و تمرین برای تهاجم احتمالی هست که در تمام ارتش های جهان هم وجود دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


#مهرداد January 16, 2018 09:12 PM

ارژنگ جان می شود لطف کرده و بفرمائید کجا این قانون را
توی قالب ریخته اند که برنامه اتمی در کره شمالی غیر قانونی
است چون مشکل برنامه اتمی در این کشور نیست بلکه رژیم
دیکتاتوری است که از آن دارد بد استفاده می کند و می خواهد
برای جهان فاجعه ایجاد کند۰ من چون کنجاو هستم این را می
پرسم ۰ به ایده من چه خوب می شد که همه کشورها انرژی
اتمی را کنار می گذاشتند و مانند آلمان که خود پایه گذار آن
است و تا چند سال دیگر همه راآکتور های اتمی خود را خاموش
می کند دست به اینکار می زدنند۰ جهان بدون آن آسوده تر است
هچنانکه اگر آخوند و ملا نباشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: