آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 بهمن ماه 1395 = 14-02 2017

هشدار جدی مافیای قم به شورای محترم نگهبان

دیگربان: ناصر مکارم شیرازی در تذکری بی‌سابقه که البته آن را «خیرخواهانه» خوانده است، از شورای نگهبان خواست «در قلمرو مراجع ورود نکند.»

این تذکر در قالب پاسخ این مرجع تقلید به یک استفتاء درباره شرکت‌های هرمی داده شده است.

جمعی از طلاب در نامه‌ای خطاب به این مرجع تقلید درباره ادامه فعالیت «موسسات بازاریابی هرمی» با نام «شبکه بازاریابی» از وی سئوال کرده‌اند.

آنها در نامه خود نوشته‌اند این موسسه‌ها «مشغول تخریب جوانان هستند» و «متاسفانه اطلاعات نادرستی به شورای محترم نگهبان در این زمینه داده شده» است.

در این نامه آمده که «وزارت صنعت و معدن متاسفانه مجوزهای متعددی صادر کرده و گروهی از جوانان را گرفتار این شغل کاذب زیان‌بار کرده است.»

مکارم شیرازی هم در پاسخ این نامه گفته «برای ما ثابت شده که این کار به یقین شرعا حرام است و اکثر مراجع محترم تقلید نیز به حرمت آن فتوا داده‌اند.

این مرجع تقلید اضافه کرده «تعجب است چگونه شورای محترم نگهبان در این مساله که وظیفه او نیست وارد شده و فتوا داده است.»

مکارم شیرازی افزوده «انتظار می‌رود شورای محترم نگهبان در محدوده‌ای که قانون اساسی برای آنها معین کرده و ما آن را محترم می‌شمریم، گام بردارد و در قلمرو مراجع ورود نکند.»

وی هشدار داده «اگر این رویه {شورای نگهبان} ادامه یابد، مرجعیت که از ارکان مذهب ماست، به خطر می‌افتد. امیدواریم این تذکر خیرخواهانه را فراموش نفرمایند.»



Dariush February 14, 2017 02:43 PM

آخوند حرامزاده چه حرصی میزند، کور بودی ندیدی که رفسنجانی بعد از شنا به پشت دراز کشیده مثل سوسک مرد بدون اینکه حتا نعلین‌هایش را با خود ببرد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: