آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395 = 16-02 2017

ظهور لحظه ای فوق العاده خطرناک در تاریخ

دبیرکل جدید سازمان ملل ضمن آشوب زده و پرهرج و مرج خواندن وضعیت کنونی جهان، در مورد ظهور یک لحظه فوق العاده خطرناک در تاریخ جهان هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه گاردین، گوترش در مصاحبه خود پیش از برگزاری دو نشست مهم جهانی در شهرهای «بن» و «مونیخ» آلمان، شرایط کنونی جهان را با وضعیت پیش از آغاز جنگ جهانی اول مقایسه کرد.

وی در اینباره گفت که تنها یک تعهد مجدد به همکاری چندجانبه می تواند از افزایش خطر جلوگیری نماید.

دبیرکل سازمان ملل در مصاحبه با روزنامه گاردین و سه روزنامه دیگر اروپایی گفت که دیگر جهان دوقطبی یا تک قطبی حاکم نیست،‌ اما هنوز جهان وارد فاز چند قطبی نشده است. وضعیت جهان از بسیاری جنبه ها آشوب زده و آشفته است.

گوترش در ادامه افزود که غیرقابل پیش بینی بودن اوضاع در حال شیوع است و نه تنها تعارضات بیش از پیش بهم پیوسته اند،‌ بلکه این تعارضات با تهدید تروریسم جهانی نیز در ارتباط است.



sokhany ba reza pahlavi February 16, 2017 03:06 AM

ج ا مسول قرار گرفتن ایرانیان در لیست محدودیت ورود به امریکا هستند و هر چه بر سر مردم ایران بیاید مسئولش خامنه ای و سپاه پاسداران و اپوزیسیون همراه با رژیم فقاهت روسی است .همش زد و بند پشت پرده و خرابکاری و توطیه و پنهان کاری


گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 16, 2017 05:44 AM

بنظر من دلیل شکل گیری و گسترش تروریسم در سطح جهان را باید فقط از طلوع حکومت جنایکار خمینی در ایران تا کنون دانست! چرا که با کاشت این غده بسیار خطرناک سرطانی توسط خود کشورهای غربی پس از براه اندازی شورش در سال ۱۹۷۹ در ایران به هدف سرنگونی حکومت مردمی پهلوی، سیاست مداران احمق همین کشورهایی چون آمریکا و با مشارکت همه کشورهای اروپایی و شوروی با حمایتهای همه جانبه از رهبر تروریستهای عالم یعنی خمینی دجال، نوکر چند منظوره شان این آش سمی را ابتدا برای مردم نا آگاه آن دوران ایران پختند و سپس تروریسم بعد از سالها با گسترش برق آسا دامنگیر خود آنها نیز گردید! البته در این برهه از زمان جای دارد که ما بگوئیم، خود کرده را تدبیر نیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira February 16, 2017 07:02 PM

اردلان
خمینی را بت نکنیم
یک مامور خارج بود و از بی لیاقتی ما مردم توانست ماموریتش به پایان برد
خون خواران جهان از ناتوانی مردم هر کشورسود برده و می برند
بایستی مردم بهتری شویم تا حکومت مردم بر مردم را تجربه کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: