آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395 = 16-02 2017

موضع گیری ضد روسی ترامپ و واکنش مسکو

دولت آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته سه بار مواضع ضدروسی گرفته که تازه ترین آن ضرورت برتری داشتن (نظامی) واشنگتن بر مسکو هنگام مذاکره است.

به گزارش ایرنا، در تازه ترین اظهارنظر مقام های دولت ترامپ، ژنرال جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا در نشست همتایان خود در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل، گفت: در حالیکه واشنگتن و متحدانش برای همکاری با روسیه تلاش می کنند، اگر مسکو تصمیم به انجام اقدام های متناقض قوانین بین المللی بگیرد، باید دفاع کنیم.

روزنامه های روسیه امروز (پنجشنبه) سخنان رئیس پنتاگون را با عناوین «وزیر دفاع آمریکا: فقط از موضع برتر می توان با روسیه گفت وگو کرد» و «رئیس پنتاگون از لزوم مذاکره با مسکو از موضع برتر سخن گفت»، بازتاب دادند.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه گفته اگر واشنگتن بخواهد با منطق زور با مسکو وارد گفتگو شود مطمئنا به جایی نخواهد رسید.

وزیر دفاع روسیه افزود مسکو آماده از سرگیری گفتگو با وزارت دفاع آمریکا است اما از وزارت دفاع آمریکا درباره طرح های این کشور برای گفتگو با روسیه از موضع قدرت توضیح می خواهد.



assad created daesh February 17, 2017 10:19 AM

«حمایت» بشار اسد از فرمان منع موقت ورود به آمریکا
شما از این خبر تعجب کردید ؟ اگر کردید بدانید که به آسانی فریب اسد و خامنه ای و قذافی و صدام و کم جنگ ایل را میخورید

اسد چرا باید خوش حال باشد که مردم کشورش از دم ! بدون استثنا ! تا ابد محروم از ورود به امریکا هستند ؟ چون خودش تروریست فرستاد داخل پناه جویان به آلمان ، خودش تروریست ها را آزاد کرد اول انقلاب مردم سوریه علیه جنیات پدرش و او از زندان ! چون خودش به همراه روسیه و تروریست های به جا مانده از ارتش صدام و قذافی و رژیم های کمونیستی قزاق و ترکمن و قرقیز و ازبک و داعش را ساخت همه این کارها برای این بود که به غرب بگوید اگر جنایت کاری مثل من و پدرم و صدام و قذافی در خاورمیانه نباشد به جای ما این تروریست ها خواهند آمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: