آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395 = 16-02 2017

اقدامات دردسرساز عده ای در تاسیسات فردو

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ما نسبت به اجرای برجام مخصوصا در فردو انتقاداتی داریم گفت: برخی در فردو به دنبال گزک دادن به دست ناظران آژانس هستند.

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: معتقدیم عناصری که برای اجرای برجام منصوب شده اند نگرانی هایی را برای کمیسیون ایجاد کرده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه انتصاب این افراد باید با هماهنگی آقای صالحی صورت گیرد گفت:باید کارها در فردو دقیق تر انجام شود و مراقب و مواظب برخی مباحث باشند. به عنوان مثال ما در برجام اجازه داریم که ۳۰۰ تن مواد را ذخیره کنیم اگر ۱۰ کیلو یا ۲۰ کیلو اضافه باشد طبیعتا ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش داده و برای ما دردسر خواهد شد لذا ما هیچ نیاز نداریم که یک کیلو کمتر یا بیشتر داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی از دوستان معتقدند که این افراد در فردو با بی سلیقگی عمل می کنند، اما ما معتقدیم این افراد شاید عمدا این اقدام را انجام می دهند و باید با آنها برخورد شود؛ زیرا گزک دست ناظران بین المللی هسته ای می دهند. معتقدم برخی ایرادات می تواند وجود نداشته باشد و اگر هم ادامه پیدا کند، عمدی است زیرا می خواهند همواره بندهایی را ناظران بین المللی در خصوص اجرای برجام علیه جمهوری اسلامی بنویسند. چه دلیلی دارد که وقتی ما می توانیم ۳۰۰ تن مواد را طبق برجام ذخیره کنیم، به آن ۱۰ تا ۲۰ کیلو اضافه کنیم؟



arzhang February 16, 2017 04:53 PM

آخوندا ایران یک نیروگاه اتمی بوشهر دارند که سوخت اورانیوم ان را فقط روسها مسول ان هستند و وقتی آخوند میگه من دوست دارم ۳۰۰ تن مواد اورانیوم را ذخیره کنم مثل این میماند که همسایه شما که در تروریست اسلامی بودن معروف هست شروع کرده به ذخیره کردن باک بنزین تو خانه اش که وقتی ازش میپرسند چرا این کار را میکنی میگه این بنزینها برای ماشین من هست که در اینده قراره بخرم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: