آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395 = 16-02 2017

هر هفته ۲۰هزار شبکه و کانال را می بندیم

خبرگزاری هرانا ـ دادستان کل کشور در همایش قوه قضائیه گفت که هر هفته ۲۰ هزار شبکه و کانال را می بندیم. وی همچنین در مورد مرخصی مهدی هاشمی، حقوق های نجومی، مسئولین دوتابعیتی و انتشار تصاویر سران جنبش سبز در دانشگاها، سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، محمدجعفر منتظری در همایش قوه قضائیه در خصوص مرخصی مهدی هاشمی گفت: “در راستای آیین نامه ها مرخصی به افراد داده می شود و مرخصی مذکور خلاف قانون نیست. شما سوال می کنید که آیا به همه این مرخصی داده می شود می گوییم خیر. باز شما می گویید چرا؟ اینجا پاسخ می دهیم که گاهی رودربایستی ها مطرح است در این موضوع خاص هم دچار رودربایستی شدیم”.

پایه قانونی ضعیف در جرم تلقی کردن حقوق های نجومی
دادستان کل کشور در خصوص حقوق های نجومی گفت: “عدالت اقتضا می کند به حقوق ها رسیدگی شود البته ابین طور نبوده که حقوق ها برای همه فاش باشد. خود من از کسانی بودم که در یک جلسه ای اولین کسی بودم که گفتم باید مساله روشن شود. ما در دادستانی کل این اقدام را شروع کرده و تعدادی را بررسی کردیم و دیدیم که بعضی از حقوق های دریافتی وحشتناک است”.

وی افزود: “برای جرم تلقی کردن فیشهای نجومی، پایه قانونی ضعیفی داریم. مجازات کردن دست را می لرزاند و باید منصفانه رفتار کرد”.

غالب دو تابعیتی های مسئول، تابعیت انکلیس-کانادا دارند
وی همچنین ادعا کرد: “خبر داریم برخی از مسئولان دوتابعیتی هستند و این خلاف قانون است. دولت اعلام کرد که آنها را از کار برکنار می کند اما این کار را نکرد، دو تابعیتی به این معناست که در صورت بروز جرم، می تواند از کشور فرار کند. خبر داریم که غالب دو تابعیتی ها انگلیسی – کانادایی هستند. بخشی از فساد کشور و بانکها ریشه در خارج دارد”.

هر هفته ۲۰هزار شبکه و کانال مسدود می شوند
وی در ادامه گفت: “هر هفته بین پانزده تا بیست هزار کانال و شبکه فاسد اخلاقی و اعتقادی را می بندیم”.

منتظری با اشاره به کنسرت قم، مدعی شد: “وقتی تصاویر آنها را دیدم گریه ام گرفت. مگر چند نفر زن و شوهر بودند که در این کنسرت خلاف اخلاق رفتار کردند؟”

دادستان کل کشور با اشاره به انتشار تصاویر سران جنبش سبز تحت عنوان «فتنه» در دانشگاه ها گفت: “بدتر از تصاویر سران فتنه فرهنگی است که به ذهن جوانان ما تزریق می کنند، اینها که عددی نیستند، البته نمی گویم نسبت به انتشار عکسها بی تفاوت باشید”.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا موثرین جنبش سبز در دانشگاه حضور دارند و سخنرانی می کنند گفت: “در انتخابات به گونه ای رای دهید که یک وزیر انقلابی در صدر وزارت علوم قرار گیرد و انتظار داریم وزیر علوم انقلابی عمل کند”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: