آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 بهمن ماه 1395 = 17-02 2017

ترامپ دستورالعمل مهاجرتی جدید صادر می‌کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، گفته است که در آینده نزدیک در مورد پذیرش مسافر و مهاجر از هفت کشور با جمعیت عمدتا مسلمان - از جمله ایران - دستورالعمل مهاجرتی جدیدی صادر خواهد کرد که با حکم اخیر یک دادگاه تجدید نظر فدرال مطابقت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، شعبه نهم دادگاه تجدید نظر فدرال مستقر در شهر سان فرانسیسکوی کالیفرنیا یک هفته پیش علیه دستورالعمل مهاجرتی جنجال برانگیز ترامپ رای داد و لغو اجرای آن را تمدید کرد.

به این ترتیب، مسافران و مهاجران از ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن همچنان اجازه یافته‌اند که در صورت داشتن ویزای معتبر به آمریکا سفر کنند.

رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید اعلام کرد که به جای دنبال کردن یک دعوای حقوقی طولانی، دستورالعمل تازه ای صادر خواهد کرد.

در این رابطه، وکلای وزارت دادگستری آمریکا رسما به شعبه نهم دادگاه تجدید نظر فدرال خبر داده‌اند که دستورالعمل بعدی به طور قابل ملاحظه‌ای تغییر خواهد کرد.

آنها درباره دستورالعمل آتی جزئیاتی اعلام نکردند.



رامتین February 17, 2017 04:53 PM

آقای ترامپ اگر میخوای امریکا مصون بمونه از حوادث ناگوار، کلیه آدمهای رژیم اسلامی رو گرین کارتشون رو باطل و اخراج کن (نایاک و مزدورهای رژیم و کلیه آقازاده ها) هم امریکایی ها راحت میشن هم ایرانی ها شخص شما و وکلای حقوقی خوب میدونین افراد رژیم تو امریکا چرا اقامت دارن؟! مگه همین مغز باخته هایی که گرین کارت گرفتن همون هایی نبودن شعار مرگ بر امریکا سر میدادن؟؟! حساب مردم و از رژیم جدا کن آقای ترامپ

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: