آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 خرداد ماه 1396 = 12-06 2017

یک اختلاس گر میلیاردی دیگر از کشور گریخت

متهم پرونده ذخیره فرهنگیان از کشور گریخت

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به قصد خروج از کشور دو نفر از متهمان این پرونده، نسبت به خروج تهیه‌کننده سریال شهرزاد به عنوان یکی دیگر از متهمان از کشور انتقاد کرد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت در مورد وضعیت بدهکاران صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: باید مراقبت شود افرادی که در جریان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شدند و تا تعیین تکلیف دادگاه خود آزاد هستند، فرار نکنند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مورد اینکه غیر از امامی چند نفر از ایران خارج شده‌اند خاطر نشان کرد: دونفر از متهمان این پرونده قصد خروج از ایران را داشته‌اند که آنها را برگردانده‌اند اما امامی توانسته از کشور خارج شود ولی اطلاع دقیق ندارم ایشان به چه شکلی از کشور خارج‌ شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: مسائل مربوط به این موارد، یعنی اعلام افراد ممنوع‌الخروج مربوط به دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی است و کمیته تحقیق و تفحص کارهای در این مسائل ورود نمی‌کند.


مغز متفکر اختلاس گران میلیاردی آزاد شد

یکی از برادران قاچاقچی دانه درشت به نام "مسعود مهردادی" که بعنوان مغز متفکر اختلاسگران پرونده اختلاس 13هزار میلیارد تومانی شناخته می شد، با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده است.

آمدنیوز پیش تر نوشته بود: سردار «مسعود مهردادی» مغز متفکر اقتصادی سپاه پاسداران، به دلیل مشارکت در اختلاس 13 هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

یک منبع مطلع در سپاه پاسداران به «آمدنیوز» گفته است: سردار «مسعود مهردادی» عضو هیئت مدیره بنیاد تعاون سپاه پاسداران، بانک انصار، شرکت ارتباطات سیار، شرکت مخابرات و همچنين ده‌ها شرکت و نهاد ديگر متعلق به سپاه پاسداران که در «هولدینگ یاس» متعلق به بنیاد تعاون سپاه پاسداران در سمت مدیریت عاملی مشغول به فعالیت اقتصادی بوده، به دلیل مشارکت در اختلاس کلان مالی سیزده هزار میلیارد تومانی به همراه سردار سیف (سجادی‌نیا) قائم مقام خود توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده است.

یکی از عمده فعالیت‌های هولدینگ یاس، شناسایی اموال و املاک ارزشمند و مشکل‌دار بوده است. این هولدینگ وابسته به سپاه پاسداران، اموال و املاک ارزشمند و مشکل‌دار بسیاری از ایرانیان خارج و داخل کشور را به قیمت نازل خریداری کرده و پس از حل مشکلات آن‌ها در شهرداری‌ها، سازمان زمین شهری و ادارات مربوطه، با قیمت‌های واقعی به فروش می‌رساندند.



یک ایرانی June 10, 2017 12:51 PM

شهرداری شهر کرج این روزها به دنبال اشغال زمینهای خالی و بایری که در میان مناطق شهری کرج وجود دارد افتاده روزها این شهرداری با هلیکوپتر زمینهای خالی میان خیابانهای مناطق عظیمیه و گوهردشت و باغستان و مهرشهر را شناسایی میکند و اگر این زمینها حتی دارای صاحبی باشد که هنوز زنده است و یا در خارج از کشور و یا در داخل کشور زندگی میکند آنها را تهدید میکند که اگر زمین خالی را دیوار نکشنند شهرداری این زمینها را یا بزور تصرف میکند و یا بوسیله طرحهای کاری به میادین تره بار و یا میوه و یا دارالقرآن تبدیل میکند و بعد از مدتی این زمینها را به مناطق تجاری یا مسکونی تبدیل میکنند و بفروش میرسانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 10, 2017 06:32 PM

آزادی این دزدان مولتی میلیاردری - خیانتکاران وجنایتکاران یونیفورم پوش سپاه بطورقطع ویقین با چراغ سبزحضرت ولایت مطلقه فقیه، ونوچه فرمنبرداروقاضی القضات او، صادق لاریجانی ورئیسی واژه ای صورت میپذیرد کدام ایرانی باشرفی میتوانددرمقابل اینگونه دهان کجیهای آشکارساکت بماندوبنا بمصلحت استمرارچنین حکومت تا فرق سرآلوده بفساد سکوت نماید؟ هرگونه سکوت درمقابل اقداماتی ازاین دست، ازسوی هرمقامی، ازخامنه ای گرفته، تا روحانی واصلاح طلبان واستمرارطلبان وسربازان گمنام امام زمان وغیروازمنظرملت ایران بمثابه شراکت، وحمایت ازفسادها وخیانتها وجنایاتی محسوب میشود که ۳۸ سالست مثل خوره به پیکراین ملت واین مملکت افتاده است غیرممکن است که درفردای آزادی ایران، ملت ایران اجازه بدهد چنین جانوران پلیدی، ولودرآنسوی مرزهای کشوربتوانند بمانند وبه ریش یک ملت پوزخند بزنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 12, 2017 09:25 AM

ریشه همه این دزدی ها وفرارها و غلطیدن دزدان در دامان استکبار را باید
درآن هنگامه ای جستجو نمود، که حضرت آیت الله والعظمی سید روح الله خمینی معمارانقلاب غارتگران ودزدان وآدمکشان، در اوج نفهمی وخود زنی تاریخی یک ملت، از پشت میکروفن ها ودروبینهای رادیو وتلویزیونی وایران وجهان اعلام نمود، (( هر چه درایران هست ازغنائم اسلام است، ومن بعنوان امام وپیشوای این انقلاب، امر کرده ام که آنرا به مستضعفان، که تماما از دزدان و اختلاس گران امروزی هستند بدهند تا ببرند وبخورند وهروقت هم لازم شد، فرمان آتش به اختیار صادرمیکنیم))
آری خشت اول این حکومت از همان روزنخست بر فساد نهاده شد وتا باشد همین است ونباید انتظاری برای اصلاح آن تصورنمود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 12, 2017 01:20 PM

ضمن تائید گفته های ایرانی بنا بر خبرهای واصله از باغستان کرج اخیرا ترکشاوند شهردار کرج به همراه یکی از اقوام بانفوذ سپاهی تصمیم داشتند که زمین با ارزشی را در میان دو کوچه مسکونی تصاحب کنند و آنجا را به میدان تره بار تبدیل نمایند که با مخالفت و درگیری میان مردم و شهرداری و بسیج منجر میشود! اکنون مردم شجاع باغستان کرج با شهرداری و زمین خواران سپاهی، ملقب به برادران قاچاقچی درگیر هستند به طوریکه کار بجایی رسیده که هفته پیش نیروهای حزب الاهی با درگیری فیزیکی، عربده کشی و فحاشی به مردم هنوز نتوانسته اند زمین مذکور را از دست مردم خارج سازند! بنظر میرسد که این موضوع آنفدر مهم بوده که دراستانداری کرج نیز مطرح گردیده! پرواز هلیکوپترهای سپاه با آن حرکات نمایشی هر روزه در منطقه باغستان گویای آنست که جنگ میان مردم و نیروهای سرکوبگر حکومت ادامه دارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


faghr mardom June 12, 2017 04:56 PM

بعد میگن چرا کشور را فقر فرا گرفته خوب این پولا که میدزدند و میبرند مال این آب و خاک است دیگر میراث شخصی آقازاده گان نیست که مال پدرشان نیست که بیتولمال مردم است این وطن دیگر وطن نشود روزهای بسیار بدتر در انتظار ملت ایران است تا ۴۰ سال کشور غارت شده دلار ۷ تومان ۴۰ سال پیش یادش بخیر یادمان باشد و یادمان بماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: