آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 بهمن ماه 1395 = 18-02 2017

حمله بی سابقه ترامپ به برخی رسانه های آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا در توییت تازه‌اش از نیویورک‌تایمز، سی‌ان‌ان و چند شبکه دیگر با عنوان دشمنان مردم آمریکا یاد کرد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در توییت تازه‌اش بار دیگر به رسانه‌های آمریکایی تاخت و آن‌ها را «دشمن» خواند.

ترامپ نوشت: «رسانه‌های خبر جعل‌کن (نیویورک‌تایمز در حال افول، ان‌بی‌سی، ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس و سی‌ان‌ان) دشمن من نیستند، دشمن مردم آمریکا هستند.»

رئیس‌جمهور آمریکا که از زمان رقابت‌های انتخاباتی با برخی رسانه‌های این کشور درگیر بود، با وجود ورود به کاخ سفید، همچنان همان لحن گذشته را ادامه می‌دهد.

وی روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری به شدت از سی‌ان‌ان انتقاد کرد و این شبکه را مملو از نفرت توصیف کرد و گفت تمام کارشناسان سی‌ان‌ان علیه او صحبت می‌کنند.



rasaneh February 18, 2017 12:09 PM

طرف از رسانه ها دلخوره چون دستشو رو کردن این مرد بیمار است و جنگطلب در واقع حکومت ایران و ملا رقیب پیدا کرد سیاست خرکی ترامپ همان سیاست خرکی جمهوری اسلامیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush February 18, 2017 12:57 PM

پرزیدنت ترامپ صدای مردم آمریکا است و اکثرا با ایشان موافق هستند؛ رسانه‌ هایی که آقای ترامپ از آن نام میبرد معادل آن در ایران میشود روزنامه کیهان، جمهوری اسلامی و صدا و سیمای رژیم، آیا اینها دوست مردم ایران هستند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


kharchang February 18, 2017 01:42 PM

خب راست میگه اما باید به ترامپ گفت که دیگه کسی برای CNN و امساله CNN تره خورد نمیکنه مردم اینارو شناختن

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر February 18, 2017 02:24 PM

امیدوارم به زوذی جناح چپ و رسانه های لیبرال سراسر دروغ و شستشوی مغزی از عرصه ی خبری جهان با شکستی مفتضحانه از عرصه کنار برن درود بر ترامپ

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: