آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 اسفند ماه 1395 = 19-02 2017

دادستان کل: "پف فیل" وارد کشور شده است

انتقاد شدید دادستان کل کشور از واردات بی‌رویه:
در چند ماه گذشته ۷۵ هزار دلار "پف فیل" وارد کشور شده/ همه مشکلات ناشی از تحریم نیست/ اسراف بیداد می‌کند

دادستان کل کشور با انتقاد از واردات بی رویه و با بیان اینکه در چند ماه گذشته ۷۵ هزار دلار پف فیل وارد کشور شده است، گفت: نباید مشکلات اقتصادی را به گردن تحریم‌ها و برنامه‌های استکباری غرب بیاندازیم.

به گزارش «نسیم آنلاین»، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور که در جلسه شورای اداری استان مرکزی سخن می گفت با انتقاد شدید از واردات کالاهای لوکس و مصرفی و ورود کالاهای غیرضروری مانند خودروهای لوکس، لوازم آرایشی و پف فیل اظهار داشت: این واردات اتلاف منابع انرژی را در پی داشته است.

دادستان کل کشور با انتقاد از واردات بی رویه گفت: در چند ماه گذشته 75 هزار دلار پف فیل وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات کشور با نگاه درون زا و توجه کافی به توانمندی های داخلی حل می شوند.

حجت الاسلام منتظری گفت: نباید مشکلات اقتصادی را به گردن تحریم ها و برنامه های استکباری غرب بیاندازیم، بلکه با نگاه به توانمندی های داخلی و مدیریت منابع می توان ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اقتصادی بود.

دادستان کل کشور مدیریت منابع مالی را مهمترین اولویت اقتصادی کشور دانست و گفت: رشد و تعالی جامعه در گرو رشد و شکوفایی اقتصادی است و صرفه جویی در منابع ارزی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مهمترین لازمه مدیران و مسئولان کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دفاع از حقوق عامه نظیر: اراضی ملی، جنگل ها ، سواحل دریا ، بستر و حریم رودخانه ها و مقابله با حفر و برداشت چاه های غیرمجاز را از جمله اولویت های دستگاه های قضایی دادستانی برای دفاع از حقوق عامه دانست.

زمانی قمی استاندار مرکزی هم در شانزدهمین جلسه شورایی اداری استان ضمن تشریح ظرفیت ها و توانمندی های تولیدی و اقتصادی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون 37 جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده است و با پرداخت 675 میلیارد تومان تسهیلات به 950 واحد کوچک و متوسط شاهد احیاء تولید در 151 واحد صنعتی دچار رکود بوده ایم.



شهاب February 19, 2017 04:41 PM

ای بی ناموس ای بی شرف ۳۸ ساله پف یوزهایی مثل تو و رهبر هرزت کشور رو نابود کردید ،،،،حالا یه پف فیل به تو پف یوز فشار اورده ،،،،، هر چی باشه پف فیل شرف داره به پفیوزی مثل تو ورهیرت ،،،،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: