آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 خرداد ماه 1396 = 05-06 2017

فیلم؛ خشونت دهه 60: افشاگری تکاندهنده

خامنه‌ ای روز گذشته طی سخنانی بر سر گور خمینی گفت: به کسانی که اهل فکر هستند و راجع به دهه شصت قضاوت می‌کنند، توصیه می‌کنم جای شهید و جلاد عوض نشود، چرا که دهه شصت، دهه افتخارات بزرگ است.

حسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی دوشنبه شب در صداوسیما، با تکرار سخنان خامنه ای، از اعدام‌های دهه 60 دفاع کرد و گفت: ما در تاریخ، آخوند و مرجع و سید و خوشگل زیاد داشتیم؛ اما هیچ‌ کدام‌شان امام نشدند.

در گزارش ویدئويی زیر مهدی خزعلی با طرح این سئوال که آغازگر خشونت های دهه 60 چه کسانی بودند، ضمن رد سخنان خامنه ای و نوه خمینی، اصلاح طلبان حکومتی را نیز که در آن دوران دارای پست های مختلف امنیتی بودند، هدف حملات لفظی قرار می دهد و حقایق مهمی را فاش می سازد.




www.youtube.com/watch?v=FeqWrktJMM4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



majid June 6, 2017 06:31 AM

تمام آخوندها و سران سپاه و بسیج جنایتکار و آدمکش هستند و باید در یک دادگاه صحرایی محاکمه و به سزای اعمالشان برسند
اصلاح طلب و اصلاح نطلب هم نداریم همه سر تا پا یک کرباسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 6, 2017 07:37 AM

بنظر من پس از طراحی وج براه اندازی شورش ۵۷ توسط اجانبی چون انگلیس و حزب دمکرات آمریکا خمینی این جنایتکار سر سپرده با کشتار میلیونها تن از مردم بیگناه به اربابان احمق خود ثابت کرد یک آخوند
میتواند علاوه بر ویران کردن کشوری بافرهنگ بسیار غنی چون ایران و حتی تاثرگذار در منطقه خا ورمیانه همچنین در جهان باشد! تیرباران افسران شجاع، بیگناه و شایسته ارتش شاهنشاهی، براه اندازی جنگ با عراق که منجر به کشتار میلیونها تن از مردم بیگناه هر دو کشور همسایه گردید و همچنین کشتار دسته جمعی زندانیان سیاسی دگر اندیش به دستور خمینی آدمکش همه و همه از اهداف بلند مدت اجانب بود که توسط جنایتکاران اسلامی انجام شد! علی موفنگی این موجود خبیس و جنایتکار هم پای خمینی آن امام منفورشان نقش خود را بعنوان یک نوکر سرسپرده اجانب بخوبی ایفا کرده و خواهد کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang June 6, 2017 09:30 AM

امام شدن خمینی یکی از مسخره ترین وقایع تاریخ ایران هست که کمتر کسی به جزیات ان اشنا هست بعد از دستگیری خمینی بخاطر نقش ایشان در ترورکردن شاه که به حکم اعدام محکوم شده بود خمینی زرنگی میکند و دست به دامن کندی رییس جمهور امریکا میشود و در یک نامه جنجالی به کندی میگوید که جامعه روحانی در ایران دوست امریکا و محافظ منافع امریکا و ضد کمونیست هست وتهدید کرد که با اعدام شدن ایشان دشمنی با امریکا شروع خواهد شد شاه براینکه امریکا وارد مسایل سیاسی داخلی ایران نشود خمینی را از ایران بیرون یا تبعید میکند که خمینی اول امد ترکیه و در ترکیه بود که مردم امام صداش میکردند چون در زبان ترکی به آخوند عمامه ایی میگند امام و انجا بود خمینی عاشق این لقب میشود و از ان به بعد در نامه هاش به آخوندا قم بنام امام خمینی امضا میکرد که باعث تعجب و عصبانی یک سری آخوندا قم شده بود ولی بعد از انقلاب آخوند حسن روحانی بود که خمینی را بنام امام خمینی به مردم ایران معرفعی و معروفش کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش June 6, 2017 12:22 PM

شاید بهترین صحبت و افشاگری در مورد جنایات دهه ۶۰ رژیم اسلامی همین صحبتهای آقای خزعلی باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: