آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 اسفند ماه 1395 = 23-02 2017

نظرسنجی تامل برانگیز از مردم آمریکا

نتایج نظرسنجی شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داد، ۶۶ درصد آمریکایی‌ها نسبت به ورود کشورشان به یک جنگ بزرگ دیگر طی چهار سال آینده «نگران» هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که حدود ۶۲ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که این کشور باید منافع هم‌پیمانان خود را در نظر داشته باشد و در عین حال ۳۴ درصد نیز اعلام کردند که واشنگتن باید اقدامی را انجام دهد که بهترین گزینه برای تأمین منافع ملی خود این کشور باشد.

نتایج نظرسنجی شبکه خبری ان‌بی‌سی همچنین نشان می‌دهد که ۸۰ درصد آمریکایی‌ها عضویت کشورشان در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را برای کشور خود مفید می‌دانند. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که اکثریت آمریکایی‌ها نگاه مثبتی به سازمان ملل متحد دارند.

مسأله دیگری که در این نظرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفته، نگاه آمریکایی‌ها به روسیه است. در این رابطه، نتایج نظرسنجی ان‌بی‌سی نشان می‌دهد که ۶۱ درصد آمریکایی‌ها روسیه را کشوری «غیردوست» یا «دشمن» برای آمریکا قلمداد می‌کنند.

این در حالیست که نیکی هیلی نماینده آمریکا ذدر سازمان ملل ضمن متهم کردن حکومت ایران به حمایت از گروه های تروریستی گفت: تا زمانی که کشورهایی وجود دارند که از تروریسم حمایت می کنند پیروزی بر تروریسم غیرممکن است.

به گزارش عصرایران به نقل از سایت شبکه آر تی روسیه، هیلی اضافه کرد: نمی توان بر خطرناک ترین سازمان های تروریستی جهان پیروز شد مگر اینکه برخی کشورهای عضو سازمان ملل متحد، حمایت از فعالیت های تروریستی را متوقف کنند.

وی توضیح داد: آمریکا در حال بررسی مقابله با کشورهایی است که از تروریسم حمایت می کنند و به ویژه جمهوری اسلامی ایران.



آرش آریایی February 24, 2017 01:24 AM

دیگه تقریبن همه دنیا از سیاستمدار تا مردم عادی متوجه شده اند که بزرگتین حامی تروریست در جهان جمهوری اسلامیست ولی چرا تاکنون این رژیم بر سر قدرت مانده و بفکر تغییر آن نیفتاده اند یکی از معضلات کنونی ست که امیدوارم پرزیدنت ترامپ فکری بحال آسایش و امنیت جهانی بکند و با حمایت از مبارزات مردم ایران با آخوندها سر این مار بد قیافه ( جمهوری اسلامی ) رو هرچه زودتر بزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: