آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 خرداد ماه 1396 = 29-05 2017

این دیوانه کشورش را به سمت فاجعه می برد

کره جنوبی بامداد دوشنبه از آزمایش جدید موشکی توسط کره شمالی خبر داد. این در حالیست که وزیر دفاع آمریکا گفته بروز جنگ با کره شمالی به یک فاجعه بزرگ منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات آمریکايی گفتند موشک پرتاب شده توسط کره شمالی یک موشک بالستیک بوده و در منطقه اقتصادی ژاپن فرود آمده است.

در همین حال وزیر دفاع آمریکا گفته نگرانی جدی نسبت به تکرار پی‌درپی آزمایش‌های موشکی کره‌شمالی دارد؛ چرا که به گفته او پیونگ‌یانگ با انجام هر آزمایش در فناوری موشکی خود بهتر می‌شود.

ژنرال جیمز ماتیس در گفت‌وگو با تلویزیون سی‌بی‌اس‌ اعلام کرد شکست دیپلماسی با کره شمالی و‌ آغاز جنگ با این کشور فاجعه بزرگی در پی خواهد داشت.

وزیر دفاع آمریکا افزود: اگر نتوانیم مسئله کره شمالی را از طریق دیپلماتیک حل کنیم و تلاش ها به بن بست و بروز جنگ منجر شود، بی شک فاجعه بزرگی رخ خواهد داد. وقوع چنین جنگی زندگی بسیاری از مردم را در معرض خطر قرار خواهد داد.

ژنرال متیس اظهار داشت: در صورت بروز جنگ، سئول، یکی از پرجمعیت‌ ترین پایتخت‌های جهان در معرض خطر جدی از سوی پیونگ‌یانگ قرار می‌گیرد. کره شمالی صدها سامانه موشکی و توپخانه هایی در اختیار دارد که می تواند پایتخت کره جنوبی را هدف قرار دهد.

وزیر دفاع آمریکا افزود: رفتار پارانوئیدی رهبر کره‌ شمالی، تهدیدی جدی و مستقیم برای ایالات متحده، ژاپن و کره‌ جنوبی محسوب می شود و این در شرایطی است که هرگونه نبرد رویارو با کره‌ شمالی تبعات فاجعه‌ آمیزی به بار خواهد آورد.

رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا پیش تر در مورد پیامدهای فاجعه بار آزمایش های موشکی کره شمالی هشدار داده و گفته بود که احتمالا کره شمالی قادر به توسعه توانایی هدف گرفتن خاک آمریکا خواهد بود و تنها مساله زمان است.

به گزارش بی بی سی، این مقام آمریکايی هشدار داد که ایالات متحده در صورت لزوم از نیروی نظامی استفاده خواهد کرد.




اردلان May 29, 2017 08:21 AM

بنظر من بروز جنگ میان هر کشوری بنوبه خود یعنی شروع فاجعه، اما شما تصور بفرمائید مثلا در دوران جنگ جهانی دوم چنانچه متفقین تصمیم بر دست اتحادعلیه هتلر دیوانه نداده بودنندچه شده بود؟ و یا چنانچه چنگیز مغول، ناپلئون بناپارت، خمینی و یا صدام حسین این دیوانگان قدرت جهان رابه تصرف خود درآورده بودند تا کنون چه اتفاقات وحشتناکی برای مردم کره زمین میافتاد؟ رهبر کره شمالی این احمق دیوانه هم مانند چنگیز مغول دایئه فتح این کره خاکی را در سر پر ورانیده باتوجه به چنین شرایطی و با علم به اینکه جنگ یعنی زشت ترین و مخربترین لغت بشریت اما این واقعیت تنها دلیل آن نخواهد بود که ما دست روی دست بگذاریم که مثلا از وحشت بروز فاجعه کشت و کشتارمردم بیگناه اجازه دهیم افرادی اندک مانندرهبر کره شمالی، یا آخوندهای جنایتکار حکومتی در ایران بخواهند هر غلطی را انجام بدهند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


reza May 29, 2017 10:59 AM

امریکا دیگر قادر به اقدام جدی نیست و این مسیله را هم کره شمالی میداند و هم جمهوری اسلامی و هم سوریه و هر متحد در مقابل امریکا ایستاده اند و امریگا فقط نظارگر است و هر از گاهی هشدار و محکوم و تشکیل جلسه اضطراری بسنده کند و بلاخره مقاومت کره شمالی جواب داد و نشان داد که امریکا یک طبل تو خالی است و قادر نیست بحران کره شمالی و جمهوری اسلامی و سوریه را حل کند و بیشتر روی تبلیغات رامبو بازی رسانه ایی و فقط به بازی تحریم چند نفر و یک فروشگاه وابسته به سپاه اکتفا کرده است از سوی دیگر ازمایشات موشکی ایران گسترده شده و تونلهای ساخت موشک باستیک در۵۰۰ متری زمین را جمهوری اسلامی شروع کرده و عملیات نظامی خود در بحرین و یمن و سوریه و لبنان را گسترش داده است که امریکا را کاملا در تصمیم گیری و اقدام جدی ناکام و فلج کرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


احمد اکبری May 29, 2017 12:23 PM

جلوی این متوهم را باید هرچه زودتر گرفت؟! اگر چه تررو در هر شکلش مذموم می باشد؟ اما برای جلوگیری از فاجعه ای وحشتناک در آینده مثمر خواهد بود؟؟از این شیطان کوچولو که با دیدن انفجار و موشک پرانی خوشحالی می کند؟؟؟ بدبخت ژنرال های ارتشی که یک دم برای لذت بردن این جانی کف میزنند؟؟ ترسید؟؟ از کودک چموش نباید انتظار داشت؟؟؟ او برای هیجان خرابی سئول و هر آن دستور پرتاب موشکی را صادر خواهدکرد؟؟ چین عجب مهره ای دارد؟! ! حامی او چین کمونیست می باشد؟؟ چین برای جاه طلبی هایش ازاین کودک بیمار روانی استفاده می نماید؟ جهان برای کنار گذاشتن این جرثومه باید چین را تحت فشار قرار دهند؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: