آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 اسفند ماه 1395 = 27-02 2017

جزئیات تازه از دیدار معاون روحانی با رهبر

رهبر پیشنهاد جهانگیری مبنی بر به حضور پذیرفتن خاتمی را رد کرده است

دیگربان: جواد کریمی قدوسی٬ نماینده مجلس گفته که جهانگیری٬ معاون اول حسن روحانی در دیداری که با رهبر جمهوری اسلامی داشته از وی خواسته که محمد خاتمی را به حضور بپذیرد.

آن‌طور که این نماینده مجلس گفته رهبر جمهوری اسلامی هم در این جلسه با رد طرح «آشتی ملی» خاتمی٬ گفته که حاضر نیست وی را به حضور بپذیرد.

کریمی قدوسی همچنین افزوده که در این دیدار٬ خامنه‌ای گفته که هاشمی رفسنجانی هرگز واسطه بین وی با اصلاح‌طلبان نبوده است.

او اضافه کرده که رهبر جمهوری اسلامی سال‌ها بود که اکبر هاشمی رفسنجانی را «هم‌رزم» خود نمی‌دانست و تنها با وی به عنوان «همکار» نگاه می‌کرد.

کریمی قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود گفته که خامنه‌ای تاکنون سه بار مانع سفر محمد‌جواد ظریف به عربستان برای دیدار با مقام‌های این کشور شده است.


یکی از شروط رهبر برای آشتی با اصلاحطلبان

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در گفتگویی با شرق به دیدارش با رهبرانقلاب درباره اصلاح طلبان اشاره کرده است.

فقدان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شرایط کشور را دچار دگرگونی کرد، ایشان کانال امین و مهمی برای ارتباط با مقام معظم رهبری بود. از دست‌دادن این کانال ارتباطی اصلاح‌طلبان را به این فکر فرو برده است که باید در پی ایجاد یک کانال با مقام معظم رهبری باشند. شنیده می‌شود که شما اخیرا با رهبری دیداری داشتید و از شما به‌عنوان فردی که می‌تواند این نقش را تا حدودی ایفا کند، نام برده می‌شود، این گفته چقدر می‌تواند صحت داشته باشد؟

اصل ملاقات که انجام شده است. ما با دوستان و بزرگان اصلاح‌طلب مذاکره‌ای داشتیم؛ آنها تأکید کردند که این کار انجام شود. من هم با آقای رئیس‌جمهور مشورت کردم و نهایتا به این نتیجه رسیدم که این ملاقات انجام شود که انجام هم شد. هم درباره شرایطی که مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی داشت، صحبت شد و هم شرایط اصلاح‌طلبان. درباره موقعیت، جایگاه و نقش آنها در انقلاب و نظام و نیز درباره سران اصلاح‌طلب هم صحبت شد. جلسه بسیار خوبی بود و من گزارش کامل را به سران اصلاح‌طلب دادم.

این امید وجود دارد که این قضیه جدی شود. آیا صحبتی درباره رفع برخي محدودیت‌ها شد؟

من فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان باید اصولی را برای همکاری در داخل نظام رعایت کنند. روی این اصول هم همه از جمله مقام معظم رهبری و خود اصلاح‌طلبان هم حساسیت دارند. یکی از این اصول معیارهای امام‌خمینی(ره) است. ایشان به‌عنوان معمار و بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی معیارهایی داشتند که باید همه آن را در نظر بگیرند. در بین معیارهای امام‌خمینی(ره) چند معیار وجود دارد که ثابت بوده است که یکی از آنها مبارزه با استکبار بوده و در رأس آن هم مبارزه با آمریکاست.



akbar February 26, 2017 12:56 PM

من فکر میکنم اگر تقی و توقی شود کردستان ایران از طریق کردستان عراق تا دندان مسلح شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو February 26, 2017 01:23 PM

اصلاح‌طلبان شما ها ننگین ترین قائده بازی هستید
رابطه با اهریمن زمان مشروعیت دادن به حکومت ننگین بیگانه تازیان
شما ها از اهریمن بدتر هستید زیرا میخواهید این عفریت علی
آرایش کنید هر بیعت با علی آینده تانرا به باد خواهد داده
بر این الوده رهبر دزدان بتازید که آلوده کرد مرز بوم ایران زمین

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 26, 2017 06:00 PM

در یک کلام خلاصه یعنی کشک یعنی اینکه اصلاحطلبان باید فرمانبرو مطیع فرامین واصولی باشند که ولایت مطلقه فقیه دیکته میفرمایند در همین جاست که دنیا باید بهترازپیش دریابد که حکومت جمهوری اسلامی یعنی یک حکومت داعشی وسوپرطالبان که ولی فقیه صاحب امر است واوامرش وحی منزل وهیچ احدی ازافراد جامعه ودر سطوح سیاسی هیچ مسئولی حق ندارد بدون دستور ومنویات ایشان شب در بستردرکنار همسرش باشد سخن آقای جهانگیری همین با الفاظی فریبکارانه ودلچسب رهبر فرزانه شان برای ملت هم یک راه بیش وجود ندارد یک مبارزه بی امان تا فروریزی این ساختار اونطرف قرون وسطائی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak February 26, 2017 06:04 PM

سگ زرد برادر شغاله
بالاخره اینها سروته یک کرباسند
با این تاتر ها میخواهند امت اسلام را سر کار بگزارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 26, 2017 06:17 PM

آقای جهانگیری میگویند معمار انقلاب یعنی آقای خمینی چند معیارغیر قابل تغییر داشتند که یکی از آنها استکبار ستیزی است بسیار خوب ایشان بروند نشریات روزهای اول انقلاب را در آرشیوها ببینند ار جمله اینکه مردم تاج سر حکومت ها هستند وحکومتها ودولتها نوکر ملت ۲ - آقای خمینی گفته بودند مجلس در راس امور است آیا امروز مجلس در راس امور است که با یک خط نامه از بیخ اخته میشود؟ آقای خمینی در بهشت زهرا گفتند گذشتگان ما چه حقی داشتند برای ما تعیین تکلیف کنند وووووو همه اینها ماست مالیزاسیون فقط استکبار ستیزی را ایشان شرط اصلی قرار داده است که نتیجه فلاکت بار آن ۳۸ سالست پدر مردم را درآورده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab February 26, 2017 06:52 PM

درود
آقای اسحاق جهانگیری مواظب باشید ورزش نکنید به محمد خاتمی هم بگوید که ورزش نکند چون ناگهانی سکته میکند اما علت مرگ خفگی تشخیص داده میشود من برای خودتان میگویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: