آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 اسفند ماه 1395 = 26-02 2017

سردار بوکان با گاز اشک آور بدرقه شد + فیلم

در آخرین بازی تیم سردار بوکان در لیگ دسته دو باشگاه های کشور، اتفاقات عجیبی در رختکن این تیم در همدان اتفاق افتاد. (فیلم زیر)

به گزارش خبرنگار زریان، تیم فوتبال سردار بوکان روز سه شنبه (3 اسفندماه) در هفته پایانی لیگ دسته باشگاه های کشور در حضور 2 هزار تماشاگر در  ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف تیم پاس این شهر رفت.
سردار در حالی که با کسب نتیجه تساوی در این بازی می توانست به مرحله دوم لیگ دسته دو کشور صعود کند بازی را با نتیجه دو بر صفر به میزبان خود واگذار کرد و از صعود بازماند و تنها توانست امتیاز حضور در لیگ دسته دو کشور را حفظ کند.
در پایان این بازی ورود هواداران تیم پاس همدان به داخل زمین حاشیه هایی را به همراه داشت.
«آزاد آفریدون» در خصوص حواشی این بازی در گفت وگو با زریان ضمن انتقاد از عملکرد داور و ناظر بازی گفت: از همان ابتدا، داور که در حد لیگ استانی بود قضاوت خوبی از خودش به نمایش نگذاشت و فیلمهای آن موجود است و گل دوم پاس همدان را که آفساید بود گل حساب کرد.
وی افزود: بازیکنان و مربی های تیم سردار به این وضعیت اعتراض داشتند اما از بروز این اعتراض جلوگیری کردم و تماشاگرانی که از بوکان آمده بودند به هیچگونه عمل ناشایستی دست نزدند.
آفریدون گفت: در پایان بازی، هواداران پاس همدان به داخل زمین هجوم بردند و با بازیکنان سردار درگیر شدند و ما بازیکنان را به رخت کن هدایت کردیم.
وی افزود: با رفتن بازیکنان به داخل رخت کن، گاز اشک آور به داخل رختکن پرتاب شد و سبب مصدومیت تعدادی از عوامل احرایی و بازیکنان شد و علی رغم این حواشی ناظر بازی آن را صورتجلسه نکرد.
وبسایت رسمی سایت 90 در خصوص حواشی این بازی نوشت: «طرفداران بوکانی این تیم در همدان با طرفداران پاس درگیر شدند و فضای ورزشگاه متشنج شد. در پایان بازی درگیری هایی بین دو تیم و بازیکنان پیش آمده که بوکانی ها مجبور شدند به سمت رختکن فرار کنند. درگیری ها بالا گرفت و در نهایت برای کنترل اوضاع ورزشگاه و درگیری بین طرفداران دو تیم،‌ استفاده از گاز اشک آور پشت در رختکن سردار بوکان باعث شد تا بازیکنان سردار بوکان وضعیت عجیب و غریبی پیدا کنند.»
فیلم زیر را سایت برنامه 90 از وضعیت رختکن سردار منتشر کرده است.




www.youtube.com/watch?v=heb8le3bcPY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



akbar February 26, 2017 01:42 PM

ما مسخره ها
آخوندا به هزار شکل ترتیب مون رو میدن فقط نگاه میکنیم
برای یک فوتبال مسخره خشتک هم رو هوا میکنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: