آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 اسفند ماه 1395 = 26-02 2017

مصوبه مجلس برای مقابله با دستور ترامپ

نمایندگان مجلس بندی را به لایحه بودجه الحاق کردند تا ۲۰۰۰میلیارد ریال در اختیار وزارت علوم و وزارت اقتصاد قرار گیرد تا برای جذب نیروی انسانی و سرمایه های ایرانیان مقیم آمریکا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی نوبت صبح روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی بندهای درآمدی لایحه بودجه به پایان رسید.

نمایندگان در پایان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، بندی را به لایحه بودجه الحاق کردند که در راستای مقابله با اقدام ترامپ در خصوص جلوگیری از مسافرت ایرانیان به آمریکا بود.

محسن کوهکن نماینده زنجان در این خصوص گفت: آغوش ما به سوی همه ایرانیان مقیم آمریکا باز است.

وی ادامه داد: از محل سهام قابل واگذاری جدول ۱۸ مقرر شد ۲ هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت علوم و وزارت اقتصاد قرار گیرد تا برای جذب نیروی انسانی و سرمایه های ایرانیان مقیم آمریکا استفاده شود.

نماینده لنجان تصریح کرد: این مصوبه برای ایرانیان مقیم آمریکا که از محل تصمیم نابخردانه ترامپ آسیب می بینند یک پیام روشن دارند. ما به دنیا اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی برای تک تک اتباع خود در دنیا ارزش قائل است و اگر در یک نقطه از دنیا به آنها نامهربانی شود ما با اختصاص امکانات آغوشمان را به روی آنها باز می کنیم.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس متن کامل این مصوبه را قرائت کرد:

طبق این مصوبه دولت مکلف شد جهت جذب نیروی انسانی و سرمایه های ایرانیان مقیم آمریکا در سال ۹۶ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار وزارتخانه های آموزش عالی و اقتصاد بالمناسبت از محل سهام قابل واگذاری در جدول شماره ۱۸ بگذارد.

لاریجانی اظهار داشت: این مصوبه واکنشی به اقدام دولت آمریکا است تا از ایرانیان استقبال شود.

این بند با ۱۵۰ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.

دولت نیز با تصویب این بند موافق بود.



akbar February 26, 2017 02:19 PM

پس لطفا زندانهای کمی بهتر درست کنید
کمی تخت هم برای زندانها بخرید
این بیچاره ها عادت روی زمین خوابیدن را در خارج از دست داده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


رامتین February 26, 2017 02:22 PM

آشعالها و توله های بی خاصیتی که با پول ملت رفته بودن با اردنگی انداختنشون بیرون حالا دارن براشون سفره رنگی پهن میکنن که پست های کلیدی بهشون بدن! البته تروتوله های آقازاده از همه واجبتره که پول خرج بشه وگرنه اقشار تحصیل کرده مردم چه کاره ان تو این مملکت که براشون کار درستشه! والا

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر February 26, 2017 03:09 PM

پس دارن تلاش می کنن بساط مفت خوری بچه های الدنگشون که در امریکا فعلا مشغول عیاشی هستن و به زودی از امریکا اخراج می شن رو در داخل کشور از همین الان مهیا کنن عجب نوابغی هستن این دزدان

گزارش یا اعتراض به این نظر


majnoon February 26, 2017 04:10 PM

درهای زندان اوین مشتاقانه ، با شکنجه گران متعهد با درجه دکترا در انواع شکنجه ها بروی همه ایرانیان خارج از کشور باز و آماده پزیراءیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: