آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 اسفند ماه 1395 = 27-02 2017

درگیری و پرتاب چاقو در شورای شهر بابل

عضو کمیسیون فرهنگ، هنر، تحقیق و پژوهش شورای شهر بابل با تشریح جزئیاتی از درگیری در شورای شهر، عامل اصلی بروز درگیری را سیاست‌های اتخاذشده از سوی شهردار این شهر اعلام کرد.

به گزارش مهر، محمدحسین منصف یادآور شد: ماجرا ازاین‌قرار است که یک سرمایه‌گذار قصد افتتاح نمایندگی مربوط به خودرو را در شهر داشته که بدهی به شهرداری دارد و برای پرداخت بدهی نیز دارای مهلت بوده است اما شهرداری بابل، اقدام به نصب بنری در جلوی ساختمان مربوط به نمایندگی می‌کند که در آن درج‌شده بود، این واحد به شهرداری بدهی دارد.

منصف یادآور شد: سرمایه‌گذار این پروژه قبل از جلسه شورای شهر به صحن شورا آمد و از این اقدام شهرداری انتقاد و گله کرد و رئیس شورای شهر بابل نیز این اقدام شهردار را نادرست بیان می‌کند که عضو دیگر به دفاع از شهردار می‌پردازد و علیه عضو دیگر شورا مطالبی بیان می‌کند.

عضو شورای شهر بابیان اینکه بین دو عضو شورا یک برخورد فیزیکی ایجاد شد گفت: متأسفانه یک عضو شورا در مصاحبه‌ای از پرتاب چاقو و بیهوشی عضو شورا و انتقال وی به بیمارستان صحبت کرده است. باید مسائل داخل شورا به‌صورت داخلی حل شود و پرونده‌سازی در آستانه انتخابات صحیح نیست.



masood February 27, 2017 11:23 AM

مردان تیزکش حکومتی / لات های بی مغز / یک مشت چاقوکش تیزکش لات ولایتمدار هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم February 27, 2017 01:54 PM

دراسلام شیعه آیه " و شاورهم فی الا مور" جایش داده و چاقوکشهم فی الامور همه جا بوی گندید ه اش پراکنده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: