آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 اسفند ماه 1395 = 28-02 2017

تکرار کلید واژه "جنگ" در کنار نام رژیم ایران

به گزارش جام نیـوز، پایگاه آمریکایی "اینترنشنال بیزینس تایمز" با انتشار گزارشی تحت عنوان "ایران برای جنگ آماده می شود؟" به انعکاس رزمایش ولایت 95 پرداخته و نوشته است: «تهران در میان تنش های روزافزون با آمریکا، یک رزمایش دریایی را آغاز کرده است.»

تنها در یک ماه گذشته، پایگاه اینترنشنال بیزینس تایمز به انتشار 5 خبر پرداخته که در تیتر آن، نام ایران در کنار واژه «جنگ» آمده است.

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا در پیامی برای کنگره اولویت‌های سیاست خارجی کاخ سفید را برشمرده که قطعا مواضع دولت وی در قبال جمهوری اسلامی ایران نیز در آن مطرح شده است.

روزنامه اینترنتی «گازیتا.رو» نوشته است: "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه برای نخستین بار پیامی برای کنگره آمریکا ارسال کرده است که در آن، در کنار سایر مسائل، اولویت‌های سیاست خارجی ایالات متحده را نیز برشمرده است. هنوز محتوای این پیام فاش نشده است، ولی انتظار می رود که در این پیام، موضوع ایران نیز مطرح شده باشد که مواضع ترامپ در قبال آن تاکنون بسیار شدیدالحن بوده است.


ترامپ: در جنگ های آینده باید پیروز شویم

رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه وعده داد تا بودجه دفاعی این کشور را به شکلی تاریخی افزایش دهد که این رقم ۵۴ میلیارد دلار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ که در کاخ سفید و در جمع فرمانداران ایالت های آمریکا سخنرانی می کرد، گفت: ‘این بودجه که می توان از آن به عنوان بودجه تاریخی نام برد، بدون شک از مردم آمریکا در برابر تهدیدات دفاع خواهد کرد.’

بودجه دفاعی آمریکا برای سال ۲۰۱۷ میلادی رقمی بالغ بر ۶۴۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار است که رقم ۵۴ میلیارد دلار کنونی، ۹ درصد بودجه دفاعی این کشور افزایش خواهد داد.

ترامپ که در کاخ سفید و در برابر خبرنگاران سخن می گفت، اعلام کرد که در دیدار با نمایندگان کنگره این موضوع را مطرح خواهد کرد.

وی افزود : در هر جنگی که در آینده شرکت کنیم، باید به طور منطقی پیروز باشیم.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: یکی از اهداف افزایش تاریخی بودجه دفاعی آمریکا، ‘بازسازی’ ارتش است که ضامن امنیت آمریکا است.

ترامپ گفت: شما از جزئیات این موضوع فردا سه شنبه مطلع خواهید شد. این یک حادثه بزرگ است و در شرایط خطرناک کنونی پیامی روشن به جهانیان درباره ی توان نظامی آمریکا است.

بر اساس این گزارش، اوایل ماه فوریه، برخی از فرماندهان نظامی ارتش آمریکا، در نامه ای خطاب به کنگره ی این کشور، خواستار افزایش بودجه نظامی آمریکا شدند و اعلام کردند که بودجه نظامی این کشور در سالهای گذشته تضعیف شده است.



koroush February 27, 2017 10:03 PM

اینجور که بوش میاد امریکا و شرکا ،غارت چهل سال از منطقه خاورمیانه به وسیله نوکران خود ملاها یک جا میخواهند بالا بیارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 28, 2017 05:16 PM

بنظر من مردم باید از هر موقعیتی در جهت براه اندازی یک انقلاب راستین تلاش کنند چرا که بنظر میرسد جهان غرب میخواهد وارد فاز جدیدی در برابر حکومت شود! عجیب اینجاست که به گفته خود ترامپ، چنانچه تحریمها تا کنون ادامه پیدا کرده بود تا حالا حکومت ملاها سقوط کرده بود زیرا دولت آمریکاتوسط برجام رژیم ایران را نجات داد! بنابراین ما نمیدانیم، قسم روباه راباور کنیم یا دم خروس را! آقای ترامپ از سویی طرفدار تحریم جدی علیه ملاها هستند و ازجهتی دیگر صحبت از پیروزی در جنگهای آینده دارند! جالب اینجاست که حکومت پوشالی نوکرزاده ولایت وقیح همراه با مانوورهای شبه نظامی اخیر خود در دریا توسط خامنه ای شروع به عربده کشی و حرفهای پای منقلی نموده! پرسش اینجاست که آیا طرفین این دعوای زرگری قرار است این بازی موش گربه مسخره را میخواهند تا کجا ادامه دهند، مشخص نیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: