آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 اسفند ماه 1395 = 27-02 2017

هشدار درباره استفاده از ضدانقلاب در انتخابات

دیگربان: صادق لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه به افرادی که به گفته وی برای پیشبرد برنامه‌های انتخاباتی خود از «ابزار ضد انقلاب» استفاده می‌کنند٬ هشدار داد و این اقدامات آنها را «مجرمانه» دانست.

وی این افراد را کسانی معرفی کرده که نظام جمهوری اسلامی را «تخریب» و در انتخابات با «دشمن» همکاری می‌کنند.

لاریجانی گفته «هیچ معنایی ندارد که برخی آب به آسیاب دشمن بریزند و از برنامه‌های ضد انقلاب برای تخریب رقیب و پیشبرد برنامه‌های انتخاباتی خود استفاده کنند.»

به گفته صادق لاریجانی٬ «دشمنان» از طریق «ایجاد شایعات و تخریب انتخابات و تخریب نظام وارد شده‌اند» و استفاده برخی از این «ابزار‌ها» در انتخابات آینده «خطرناک» و «جرم» است.

وی افزوده که «برخی رسانه‌های ضد انقلاب توسط برخی در درون کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد که صد در صد جرم است.»

محافظه‌کاران که امیدوارند بتوانند حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهند٬ برای تحقق این هدف٬ برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای کرده‌اند.



arzhang February 28, 2017 09:03 AM

حکومتهای دیکتاتوری مثل رژیم اسلام آخوندی و صدام و بشار اسد براینکه سر دنیا را کلاه بگذارند و بگویند دیکتاتور نیستند یک قسمت از روش دمکراسی که انتخابات باشد را اجراع میکنند که همه اش نمایشی هست و کاندیدها از فک فامیلهای خودشانند که در ایران هروقت مردم بروند برای رای دادن از بد و بدتر کاندیدا بد انتخاب میکنند واگر مردم نروند برای رای دادن انوقت رژیم مهره خودش را برنده میکند و در انتخابات رییس جمهوری چند ماه دیگر فعلا از بد و بدتر همین حسن روحانی کاندیدا بد هست که میگه برای نجات اقتصاد ایران ما باید دوست آمریکا باشیم نه دشمن آمریکا

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa February 28, 2017 09:22 AM

لاریجانی ضدایرانی این ضدانقلاب کیه? 38 سال با عنقلابتان کشتید وگرفتید وتجاوز کردید پس خفه شو جای تو وامثالهم ایران نیست کثافت دزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: