آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 12 اسفند ماه 1395 = 02-03 2017

مادر جان باخته ۸۸: من اسکارم را از مردم گرفتم

در فیس بوک خانم شهین مهین فر، مادر امیر ارشد تاجمیر که در تظاهرات عاشورای ۸۸ زیر خودروی نیروی انتظامی جان خود را از دست داد، مطلب کوتاهی خطاب به اصغر فرهادی در مورد جایزه فیلم اسکار نوشته شده که متن کامل آن در زیر می آید:

آفای فرهادی
فقط یکبار. فقط یکبار. فیلم له شدن فرزند بی گناهم توسط ۲خودروی نیروی انتظامی را ببینید … قضاوت با شما کدام فیلم مستحق گرفتن جایزه ی اسکار است. فیلم شما یا فیلم کشته شدن پسرم. به جرم دفاع از انسانیت. که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد ماند. من جایزه ی اسکارم را از مردم شریف وطنم گرفتم که یک دنیا عشق است.فیلم شما فیلم است و بازی. اما فیلم له شدن پسر من امیر ارشد تاج میر، واقعیتی است دردناک



epsilon March 2, 2017 05:14 PM

البته جاى خوشحالى است که يگ هموطن به چنين جايگاهى دست يافته است اما هرگز اين جايگاه در پيشگاه مردم ايران جايى ندارد آنوقت که آقاى فرهادى با جنايتکاران جمهورى اسلامى هم پياله مى شود و لاس دوستى مى زند آيا ايشان از فجايعى که جمهورى اسلامى چه با مردم و چه با پيشتازان دلير مردم در زندان هاى غير انسانى خود اعمال مى کند خبر ندارد? شبيه ايشان خانم شيرين عبادى بود که همواره يقه زندان ابو قريب را مى گرفت (نه حداقل اوين که خود در آن زندانى بود) امروز آقاى اصغر فرهادى يقه قانون ضد مهاجرت هفت کشور که بهراحتى لغو شد را مى گيرد البته آقاى فرهادى مى تواند اين سخنان را به حسادت توجيه کند ولى واقعا پاسخى براى آن دارد?

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهروز March 2, 2017 07:16 PM

البته تمام مردم ایران از کشته شدن امثال مرحوم امیر ارشد تاجمیر متأسف شدند و یادشون همیشه گرامی خواهد بود ، ولی آقای فرهادی تحت فشار قرار داره و مجبور که مدارا کنه راه دیگه چیه ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad March 2, 2017 08:35 PM

چرا مجبوره؟
همه خدمتگذاران ديكتاتورها همين را ميگويند"مأمور و معذور"

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان March 2, 2017 09:00 PM

درود به روان پاک همه جان باختگان سال ۸۸ به ویژه ندا آقاسلطان و امیر ارشادی! بنظر من اهدای جوایز صلح نوبل و یا اسکار به افرادی که لایق دریافت آن نبوده اند ثابت کرد که قدرت نفوذ دمکراتهای آمریکا تا آنجایست که آنها با لابی گری میتوانند حتی به بزرگترین مظاهر افتخارات بشریت، جوایزی چون اسکار و صلح نوبل را نیز آلوده مطامع خود کنند! البته آقای فرهادی و خانم شیرین عبادی خودشان بخوبی میدانند که این بازی که بر دوششان نشسته، از نوع بازهای دست آموزی هستند که به فرمان دمکراتها به روی هر جا و هر چیزی،، که آنها بخواهند می نشینند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 2, 2017 11:13 PM

شهروز جان اما در باره عکس العمل آقای فرهادی در مقابل مقامات " جمهوری جهل ، جنون و جنایت " من بیاد این شعر حافط افتادم
از ننگ چه گویی که مرا نام ز ننگ است
وز نام چه پرسی که مرا ننگ ز نام است

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid March 3, 2017 02:57 AM

چهره صمیمانه و مظلومانه امیر ارشد در تآر و پود ما ایرانیان خواهد ماند تا روزی که مسببان این جنایات و آدمکشیها به دست مردم بیفتند و به سزای خوش خدمت های خود به خامنه یی وطن فروش برسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


سینما March 3, 2017 08:37 AM

بیش از همه حکومت آخوندی خوشحال میشود که اینطور به اصغر اسکاری حمله می کنید مگر به شمقدر یا ده نمکی اسکار داده اند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 3, 2017 11:10 AM

اسکارفقط یک بازی و سرگرمی است
کشته شدن عزیزان ما واقعیت تلخ دوران ما
قابل مقایسه نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 3, 2017 11:26 AM

آقای محمد
من واقعا نمیدانم این فرهادی چه خدمتی به دیکتاتورها کرده است
کمی توضیح دهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: