آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 اسفند ماه 1395 = 03-03 2017

صدای نماز جمعه ؛ ولایت در خطر باشد یعنی....

به گزارش صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران گفت: جایی که ولایت در خطر باشد ، دین در خطر است و باید با تمام وجود وارد شد حتی اگر محسن شش ماهه هم شهید شود.

خطیب جمعه تهران در استنباط خود از سیره حضرت زهرا در دفاع از حضرت علی افزود: تمام دقت در این بود که ببینیم راهی درست است یا نه. اگر راهش راه درستی است نباید از یاران قاتل بهراسد که این را حضرت زهرا یادمان داده اند ، ایشان نشان دادند که نباید تحت تاثیر موج باطل قرار گرفت و دست از حق کشید.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در مورد درخواست آشتی ملی نیز گفت: همه ما دلمان برای "آشتی" پر می‌کشد اما در فتنه سال 88 اقلیتی در برابر اکثریت وفادار این ملت ایستادند و فتنه فرصت‌سوز و تفرقه‌افکن 88 را آفریدند، این اکثریت دلشان از این اندک آدم‌های این چنینی خون است، این ملت از این جماعت دل پر خون دارد و تا زمانی که توبه نکرده‌اند، با آنها آشتی نخواهد کرد.




www.youtube.com/watch?v=dZrrA2oKO4Q

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



akbar March 3, 2017 11:48 AM

بدبختی تازه
حالا با محسن چکار کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir March 3, 2017 02:11 PM

میتوانید قمه بزنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 3, 2017 02:52 PM

مبارک باشه بعد از اضافه کردن یک مشت کلمات وعبارات ساختگی و واژگان دروغین، حالا نوبت به کشته شدن محسن ۶ ماهه بمیان آمده حالامرادازمحسن شش ماهه چیست ازاون مواردی است که باید یک تفکرخرافی دیگه مثل شهادت علی اصغرشش ماهه درصحرای وجود نداشته کربلا پشتش باشه که ازهنرهای دیرینه ملا وشیخ وآیت الله بوده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


azad March 3, 2017 04:01 PM

بتجربه تاریخ و تداوم آن , تنها راه چاره و کار ساز : نوشیدن یک کاسه واجبی توسط تمامی باورمندان رژیم اسلامی آخوندی انگلیسی , روسی است و بس!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Tika March 3, 2017 05:46 PM

به درک که ولایت و اسلام در خطر هست ، سر به تن هیچ کدام از شما نباشد آدمهای کثیف و ضد ایرانی آرزوی مردم آریایی سرنگونی جمهوری کثیف اسلامی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا March 4, 2017 12:29 AM

یک نفر به این آخوندک ابله بفهماند که سن هر شخص پس از تولدش محاسبه میشود !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: