آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 اسفند ماه 1395 = 03-03 2017

ارتباطات ناسالم از عوامل افزایش سن ازدواج

قرائی مقدم تفریحات ناسالم و روابط دختران و پسران را در جامعه از عوامل تاخیر در ازدواج جوانان دانست و گفت: ارتباط بین دختر و پسر از گذشته هم وجود داشته اما متاسفانه الان از حد خود گذشته و به شدت بالا رفته است.

بیکاری و نبود تفریحات سالم از عوامل اصلی افزایش سن ازدواجدکتر امان الله قرائی مقدم جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به عوامل اجتماعی بالارفتن سن ازدواج اظهار داشت: مشکل بیکاری و اشتغال از عوامل اصلی بالارفتن سن ازدواج در جامعه است.

وی افزود: در حال حاضر یک جوان فارغ التحصیل از دانشگاه با این وضعیت بیکاری در جامعه با مشکلات قابل توجهی مواجه می شود و همین مسئله بر تاخیر ازدواج افراد موثر است.

دکتر قرائی مقدم تفریحات ناسالم و روابط دختران و پسران را در جامعه از عوامل تاخیر در ازدواج جوانان دانست و گفت: ارتباط بین دختر و پسر از گذشته هم وجود داشته اما متاسفانه الان از حد خود گذشته و به شدت بالا رفته است.

این جامعه شناس با تاکید بر اینکه باید امکانات ازدواج برای جوانان کشور فراهم شود بیان کرد: جوانان به دلیل هزینه های سنگین ازدواج، افزایش آمار طلاق، تشریفات بیهوده و مشکل مسکن از ازدواج هراس دارند لذا باید تدابیر فوری برای این مسئله اندیشیده شود.



akbar March 3, 2017 03:30 PM

ارتباط نا سالم یعنی آدم بیماری مقاربتی داشته باشد
فقط جهت اطلاع

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: