آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 فروردین ماه 1396 = 13-04 2017

سرکوب در ایران؛ اقدام معنادار دولت ترامپ

آمریکا برادر پاسدار قاسم سلیمانی و مسئول سازمان زندانهای جمهوری اسلامی را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا امروز در بیانیه ای از تحریم سازمان زندانهای تهران و سهراب سلیمانی مسئول بلندپایه سازمان زندانهای جمهوری اسلامی در ارتباط با نقض جدی حقوق بشر در ایران خبر داد.

یک مقام وزارت خزانه داری آمریکا در این باره گفت: تحریم های امروز نشان دهنده ادامه حمایت ما از مردم ایران است و تعهد ما را برای واداشتن حکومت ایران به پاسخگویی درباره ادامه سرکوب شهروندان این کشور را نشان می دهد.

وی افزود ما همچنان به شناسایی، معرفی و تحریم کردن کسانی اقدام می کنیم که مسئول نقض های جدی حقوق بشری در ایران هستند.

در بخش دیگری از گزارش وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: آمریکا تحریم های خود خارج از حیطه برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) را حفظ می کند و همچنان قویا آنها را اجرا می کند تا با حمایت حکومت ایران از تروریسم، برنامه موشک بالستیک، ناآرام کردن منطقه و نقض های حقوق بشری مقابله کند.


آمریکایی‌های زندانی در ایران باید آزاد شوند

سخنگوی کاخ سفید پس از اعلام تحریم یکی از مقامات امنیتی جمهوری اسلامی به دلیل نقض حقوق‌بشر، زندانی بودن اتباع ایرانی-آمریکایی در ایران را غیرعادلانه توصیف کرد و آزادی فوری آنها را خواستار شد.

این سخنگوی آمریکايی گفت که سهراب سلیمانی در نقض حقوق‌بشر و لگدمال کردن حقوق زندانیان سیاسی دست داشته است.

وی افزود که سهراب سلیمانی برادر پاسدار قاسم سلیمانی است که قبلا به دلیل نقض حقوق‌بشر و فعالیتهای تروریستی تحریم شده است.

این سخنگو سپس به مسئله زندان‌های جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت که بسیاری اتباع خارجی از جمله اتباع آمریکایی به صورت غیرعادلانه در آنجا به سر می‌برند.

سخنگوی کاخ سفید با نام بردن از سیامک و باقر نمازی به عنوان دو آمریکایی بازداشتی، خواستار آزادی فوری آنان شد.

خبرگزاری فارس نوشت: سیامک و باقر نمازی تابعیت ایرانی-آمریکایی دارند و با توجه به بی‌اعتبار بودن تابعیت دوم در قوانین جمهوری اسلامی، با آنها در حوزه قضایی کشور مانند هر ایرانی مجرم دیگری برخورد می‌شود.




آرش - صبحی March 4, 2017 02:29 PM

چقدرمضحک ومسخره آمیزاست که آقای قاسمی سخنگوی وزارتخارجه بدون اینکه مثقالی شرم دروجود خود احساس کند، دربیشرمانه ترین حالت ممکن داردعینیات جامعه امروز ایران را رد میکند وگزارش وزارتخارجه آمریکا را دروغ مینامد! گویا درجمهوری اسلامی، ودر حوزه وزارت خارجه همانند سایرارکانهای حکومتی دروغ گوئی بی پروا، وخط قرمزکشیدن برحقایق ملموس وعریان یک اصل نهادینه شده است که گریبان دیپلماتهای مجیزگوی حکومت را نیزگرفته است تفو براین شغل ومقام ومنزلت ومنافعی که ازیک انسان، یک رباط بسازد، وهمه فضیلت وکرامت انسانی انسان را به لجن بکشد آقای قاسمی باید شرم کنند آقای قاسمی باید سرشان را از پنجره بیرون بیاورند ونفرت هشتاد میلیون ایرانی را با چشم ببینند شاید ولی فقیه توصیه کرده اند که فرنبرانش کور و کر و هم باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ميلاد March 8, 2017 06:28 AM

ملايان ايران جنايات و فساد خود را بر طبق دستورات امامانشان مى دانند اين دليلى است براى حكومت و حفظ بقاى خود با سيستم ترس و وحشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 26, 2017 02:32 PM

زنده باد جمهوری اسلامی
حالا امریکا پدرش در میاد و میفهمه که فقط اون نیست که میتونه تحریم بکنه
کمی صبر کنید حالا ما میتونیم با یک تومن ۴۰۰۰ دلار بخریم
بیچاره اون شرکت هایی که دیگه نمیتونند با ایران معامله کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 26, 2017 02:42 PM

اگر ایران سلطان قابوس رو هم مجبور کنه که امریکا رو تحریم کنه دیگه واقعا بیچاره امریکا

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 26, 2017 04:50 PM

تجربیات دوران زمامداری اوباما اثبات نمود که اگرایالات متحده آمریکا دست از لاسیدن های دوره اوباما بردارد وآتمسفرفشارحقوق بشری، ونقض آشکارآن از سوی رژیم جمهوری اتسلامی رابیش از پیش افزایش بدهند، بطورقطع رژیم جمهوری اسلامی در مقابل فشار افکارعمومی ونهادهای بین المللی مجبوراست نرمش قهرمانانه از خود نشان بدهد که چنین نرمشی بمثابه عقب نشینی رژیم در مقابل مطالبات آزادیخواهانه ملت ایران خواهد بود و در پدتو همین فشارهاست که بسترمناسب برای حرکتهای مدنی مهیا میگردد وملت ایران تحت حمایت بین المللی میتواند ستون فقرات جمهوری جهل وجنون را درهم بشکند خیانتی که لابیستهای جمهوری اسلامی درزمان اوباما - جان کری انجام دادند وآقای اوباما نتوانست صدای ملت ایران را بشنود، این شد که ملایان سبعانه ترازهمیشه دست بهرجنایتی بزنندوبه اقدامات خوددرمنطقه نیزگسترش بدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 27, 2017 05:31 AM

اکبر آقا
شتر در خواب بیند پنبه دانه ،،،، گهی لوف لوف خورد گه دانه دانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 27, 2017 01:35 PM

آقای بابک
مطلبی را که می نویسید آیا قبلش کمی فکر هم میکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


gahsem at sourakh mush April 14, 2017 01:10 AM

هر از گاهی لازم است یک رئیس جمهور استخوان دار با سر نترس در امریکا بیاید سر کار پوز زنی کند از دیکتاتورهای شیره ای مفلوک در خاور میانه ، آسیای مرکزی ، شرق دور و آمریکای جنوبی و هم چنین ثابت کند که پشتیبانان این دیکتاتورهای مفلوک یعنی روسیه و چین هم پخی نیستند
دیدید که وقتی از سوریه زهر چشم گرفت چین فوری کنار وایساد پوتین هم فقط زر زر کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: