آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 فروردین ماه 1396 = 11-04 2017

ایران؛ آمریکا پوتین را بر سر دوراهی گذاشت

وزیر خارجه آمریکا امروز گفت: برای همه کاملا واضح است که پایان دوران حکمرانی خاندان اسد بر سوریه نزدیک است.

به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، رکس تیلرسون در این باره ادامه داد: ما می‌خواهیم به رنج مردم سوریه پایان دهیم. روسیه می‌تواند بخشی از این آینده باشد و در آن نقش ایفا کند.

وی گفت: آمریکا به روشنی در آینده سوریه هیچ نقشی برای اسد نمی‌بیند چرا که از نظر ما او مشروعیت خود را از دست داده است.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در آستانه سفر حساس خود به روسیه به این کشور هشدار داد که میان آمریکا یا رژیم های تهران و دمشق و حزب‌الله یکی را انتخاب کند.

یک مقام روس دقایقی پیش اعلام کرد که وزیران خارجه روسیه، رژیم ایران و سوریه این هفته در مسکئو دیدار می کنند.



آرش آریایی March 6, 2017 12:37 AM

ملت ایران هرگز خیانت های چین و روسیه رو در این ۳۸ سال اخیر فراموش نخواهد کرد که چطور در برابر ملت ایران ایستادند و از آخوندها و جنایتکاران حمایت کردند , باشد تا به موقع جواب آنها را بدهیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sasan April 11, 2017 03:54 PM

امريكا يك غارتگر و جنايتكارى است كه زير نام دفاع از حقوق بشر بمب روى سر ملت هاى خاورميانه و افريقا ميريزد، حاكمانشان را تا گوش بفرمانش هستند ازاد ميگذارد و چون خواستند از منافع مليشان دفاع كنند ، يكشبه انها را ديكتاتور مينامد و براى حمله بانها در كشورهايشان بمب اتمى ، شيميايى چيزى بيدا ميكنند و گريه و زارى عجيبى راه مياندازد تا بالاخره برايشان بهار عربى بياورد، مانند عراق ، ليبى ،تونس و ايران در سال ۵۷! بعد هم راحت ميگويد دروغ گفتيم!
خلاصه بى بى دلش براى سوريه كباب نشده ، اسد هم ميداند كه اين غارتگران يانكى براى تكه تكه كردن كشورش و عبور لوله هاى گاز نوكرشان قطر ميايند و باقى همه افسانه است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر April 11, 2017 11:51 PM

ساسان جون برادر حزب الهی کمونیست پروردی که با نام مستعار اومدی لطفا بدون چنین دروغهای خنده دار و مزخرف کمونیستی و ضد امریکایی دیگه خریداری نداره شما ها کم کم باید با همه ی داشته هاتون بای بای کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: