آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 15 اسفند ماه 1395 = 05-03 2017

نا امیدی ظریف: ترجیح می‌ دهم کنار بروم

وزیر خارجه جمهوری اسلامی در گفتکو با ایسنا به انزوای منطقه ای و بین المللی رژیم اعتراف کرد و گفت: معتقدم به زودی همسایگان ما به این نتیجه می‌رسند که اینگونه سیاست‌ها و فشارها علیه تهران نتیجه ای نخواهد داشت و بهترین راه، گفت‌وگو با ایران است. ایران مایل است که با کشورهای منطقه همکاری و گفت‌وگو کند.

ظریف در رابطه با آمریکا هم گفت: آنها یک فرصتی طلایی را از دست دادند، ‌چون رهبر معظم انقلاب گفته بودند که برجام و مذاکرات هسته ای یک بوته آزمایش برای آمریکایی هاست که اگر در این زمینه درست عمل کنند امکان گسترش آن به حوزه های دیگر نیز وجود دارد ولی آمریکایی ها ایران را ناگزیر کردند که برای قدم به قدم اجرای برجام، تلاش کند. لذا آنها به جای اینکه با اجرای برجام، اعتماد سازی کنند بی اعتمادی را افزایش دادند و این بیش از همه به ضرر آمریکایی ها بود چرا که آنها یک فرصت ویژه تاریخی را از دست دادند.

این عضو ارشد دولت، در پاسخ به این سوال که اگر در انتخابات پیش رو آقای روحانی بار دیگر رئیس جمهور شود و به شما پیشنهاد کنند مسئولیت وزارت خارجه را مجدد بر عهده بگیرید، آیا شما این پیشنهاد را قبول می کنید؟ گفت: من ترجیح می‌دهم که این پیشنهاد به فرد دیگری شود.



Koroush March 5, 2017 12:09 PM

به احتمال زياد اين حقه باز هم به خايين خارج از كشور مي پيوندد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 6, 2017 09:23 AM

آقای محمد جواد ظریف یک دوتابعیتی قدیمی است که رژیم بنا بدلائلی نخواسته گند قضیه دربیاید بنظرمیرسد ظریف وظریفها خدمات خودبه نظام ولایت فقیه، وخیانت خود بملت ایران را کامل کرده اند، حال میخواهد با ثروتهای افسانه ای که از سفره انقلاب بغارت برده، به موطن اصلی خود بازگردند تا باردیگردرخدمت حکومت اسلامی از راه دور باشد از یادها نباید برود که خیانت ظریف را از این منظر باید ارزیابی نمود که با پرروئی وبی شرمی تمام عیارچشم درچشم خبرنگار دوخته بود ومیگفت ما در جمهوری اسلامی زندانی سیاسی نداریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: