آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1396 = 10-05 2017

نشست منطقه ای علیه رژیم تهران با حضور ترامپ

ترامپ با رهبران کشورهای عرب و مسلمان در غیبت رژیم ایران ملاقات می‌کند

رادیو فرانسه: ملک سلمان پادشاه عربستان شماری از رهبران کشورهای عرب و مسلمان از جمله پادشاه اردن و رؤسای جمهوری الجزایر و نیجریه را به نشست ویژه خود با دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، در ریاض دعوت کرده است.

این ملاقات که نشست کشورهای "عرب-مسلمان و آمریکا" نام گرفته قرار است در بیستم و بیست و یکم ماه مه در عربستان و در جریان سفر ترامپ به این کشور برگزار شود.

وزیر امور خارجۀ عربستان گفته است که در جریان سفر ترامپ به عربستان، رییس جمهوری آمریکا با رهبران کشورهای عرب حوزۀ خلیج فارس دیدارهای جمعی و دوجانبه خواهد داشت.

خبرگزاری رسمی عربستان افزوده است که از دیگر رهبران عرب و مسلمان دعوت شده به نشست ریاض، رییس جمهوری یمن، عبدرببو منصور هادی، و پادشاه مراکش محمد ششم هستند.

رهبران ترکیه، پاکستان، عراق و تونس نیز در این نشست حضور خواهند داشت. در مقابل، هیچیک از مقامات جمهوری اسلامی ایران به این نشست دعوت نشده است.

عربستان سعودی نخستین کشوری است که دونالد ترامپ پس از روی کار آمدن به آن سفر می کند. وزیر امور خارجۀ عربستان اخیراً در واشنگتن از این سفر به عنوان پیامی شفاف به جهان دربارۀ همکاری آمریکا و جهان عرب و مسلمان یاد کرد.

او همچنین اظهار داشت سفر ترامپ به ریاض همکاری آمریکا و کشورهای عرب و مسلمان را برای جنگ با تروریسم و افراطیگری تقویت می کند.



پیشگو May 10, 2017 11:26 PM

این جمهوری اسلامی هم شده خر در جنگل
حیوانات تا به حال خر ندیده اند که هم که این گونه از ته دل عرعر میکند
صدای جدید عجیبی است برای جنگلیان آقای ترامپ هم
نقش شیر جنگل را دارد از ترس با جمع روباه های منطقه جلسه گذاشته جهت آگاهی جهان بگویم اگر مردم ۴۰ سال گروگان گرفته ایران بخواهند به زور ترامپ یا هر کسی دیگر زیر بار مسلمین
بردگی کنند ما جهان را نا آرام میکنیم تاحد مرگ دروغ کاران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: