آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 اسفند ماه 1395 = 07-03 2017

شرط معاون صداوسیما برای پخش صدای شجریان

معاون صداوسیما درباره پخش صدای استاد شجریان از تلویزیون گفت: اگر از مواضع خود بعد از انتخابات 88 بازگشته ما صدای ایشان را پخش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مرتضی میرباقری در حاشیه نشست خبری مدیران شبکه‌های مختلف صدا و سیما درباره برنامه هفت گفت: ما علاوه بر برنامه هفت، برنامه‌های دیگری همچون چشم شب روشن و سینما دو داریم که دیدگاه‌های متفاوتی دارند اما باز هم معتقدیم باید برخی رویه‌های برنامه هفت اصلاح شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا صداوسیما به موفقیت فرهادی نپرداخت، افزود: ما همان زمانی که خبر منتشر شد در برنامه فرمول یک خبر را پخش کردیم و در برنامه‌های مختلف هم که همچنان ادامه دارد به این خبر و موفقیت پرداختیم.

معاون سیما درباره ادامه پخش نشدن صدای استاد شجریان از صدا و سیما هم گفت: محمدرضا شجریان بعد از انتخابات 88 برای خودش یک منعی قرار داد که ما نمی‌توانیم صدایش را پخش کنیم. اگر ایشان از مواضع خود بعد از انتخابات 88 عدول کرده و بازگشته باشد و آن را اعلام کند ما صدای ایشان را پخش می‌کنیم.



babak March 8, 2017 06:42 AM

آقای به اصتلاح معاون از آب گل آلود سعی نکن که ماهی بگیری این خود جناب آقای شجریان بودند که تلوزیوون و رادیوی ایران را که شماها غصب کردید لایق صدای ملکو تیش ندانست و تا زمانی که شما نالایغان این اماکن را به ضرب اسلحه به زور در اختیار دارید صدای مردمی این نازنین بوسیله راههای فراوان د یگر به مردمش میرسد خداوند ایران نگهدارش باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira March 8, 2017 10:36 AM

احمق ها حاکم بر ایران
من موسیقی را نمی شناسم
اما نیک می دانم که شجریان عاشق ایران و مردم است
نان از تلاش و زحمت در موسیقی می خورد
اما شما نان چاپلوسی و خون خواری را می خورید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: