آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 اسفند ماه 1395 = 08-03 2017

نوروز؛ دهها هزار ایرانی به ترکیه می‌روند

سازمان هواپیمایی کشوری ایران برقراری پروازهای چارتری به مقصد ترکیه را تأیید کرد که پیش‌بینی می‌شود عید امسال 30 هزار ایرانی به ترکیه سفر کنند.

به گزارش فارس به نقل از دیلی صباح، درخواست برقراری بیشتر پروازهای چارتری بین ایران و ترکیه که بخش گردشگری ترکیه و ایران را تحت تأثیر قرار خواهد داد را تأیید کرد.

نارینا جاندارمیان، مدیر یک شرکت خدمات گردشگری در ایران اعلام کرد سازمان هواپیمایی کشوری ایران انجام پروازهای چارتری بیشتر از ایران به ترکیه را تأیید کرده و از روز 16 مارس این پروازها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد در راستای همین صدور مجوز، فروش بلیط های چارتری را از روز گذشته آغاز کرده ایم.

وی پیش بینی کرد حدود 30 هزار نفر تنها از تهران در تعطیلات نوروز امسال به ترکیه سفر کنند.

پروازهای چارتر به ترکیه تا 3 آوریل از تهران، تبریز،‌ اصفهان، مشهد و اهواز ادامه خواهند شد.



Dariush March 8, 2017 01:59 PM

آقایان، خانمها کجا با این عجله؟! مبادا خدای نکرده به کودکان خیابانی و یا هموطنان گرسنه خود که آجیل را قسطی می‌خرند کمک کنید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان March 8, 2017 02:20 PM

جای بسی تاسف، چرا که در چنین شرایط سخت اقتصادی که در حال حاضر بسیاری از همیهنان دچار آن شده اند برخی بی اعتناع با گذشت کنار آن برای تفریح و تفرج و یا تجارت حاضر هستند پولهای خود را به دامان دشمن قسم خورده ایرانیان درکشور ترکیه بریزند! اما به فرض بطورمیانگین اگرهزینه سفربرای تفریح و تفرج ۳۰هزار نفر به ترکیه به میزان هر نفر ۳هزار دلار برای ۳هفته باشد، حال شما حساب کنید که روی هم امسال ایرانیان ۹۰ میلیون دلار تقدیم کشور ترکیه کرده اند! حال آنکه تا کنون امکان آن را دارد که بسیاری از آنها حتی یک بار هم به زیارت مقبره کورش بزرگ در پاسارگاد و یا به شیراز برای دیدن تخت جمشید و دیگر آثار باستانی در نقاط مختلف کشور نرفته باشند! در صورتی که با ۱۰ میلیون دلار میتوان بسیاری از خانوادهایی را که چار آسیبهای شدید اقتصادی شده اند را ازخطر فروپاشی نجات داد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: