آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 اسفند ماه 1395 = 10-03 2017

نماز جمعه: وظیفه مجلس خبرگان اعلام شد

وظیفه مجلس خبرگان کشف ولی امر است

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر اینکه ولی امر فرهنگ اصیل اسلام را احیا میکند، وظیفه مهم مجلس خبرگان رهبری را کشف ولی امر دانست.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به برگزاری اجلاس خبرگان رهبری در هفته گذشته و دیدار آنها با مقام معظم رهبری گفت: مجلس خبرگان وظیفه مهمی دارد و آن وظیفه کشف ولی امر است.

وی ادامه داد: بعد از شهادت امام حسن عسگری(ع)، حضرت مهدی (عج) در سن 5 سالگی به مقام امامت رسید و در ان زمان ایشان چهار نایب داشت که نواب خاص گفته می شدند و تقریبا 69 سال نایب بودند. بعد از آنها غیبت کبری شروع شد که نایب آن بعد از آن فقها هستند و مجلس خبرگان ولی فقیه را کشف می کند، ولی فقیهی نه فقط در حد عدالت وتقوی بلکه کسی که باتدبیر برنامه ریز، دنیاشناس، دشمن شناس و مردم شناس باشد. لذا کشف این حقایق اهمیت دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، خاطر نشان کرد: ولی امر فرهنگ اصیل اسلام را احیا می کند و در برابر هجمات دشمن مقابله کرده و نمی پذیرد که مردم تهدیدات دشمن را بپذیرند و انفعال داشته باشند.




www.youtube.com/watch?v=xI8sJ7u_J_U

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



homa March 10, 2017 12:55 PM

واقعا کسی هم این مهملات دروغ را باور میکند? که حضرت مهدی 5 سالگی به مقام امامت رسیدن(همانطور که خمینی دجال به امامت رسید) و4 نایب که نواب خاص نام داشتند و69 سال نایب بودند و بعد غیبت کبری? اقای امامی کاشانی با اینهمه توصیف بفرمائید پس ولایت فقیه سیدعلی کشک بوده وحالا مجلس خبرگان وفقیه راکشف کند چی بگه ادم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 10, 2017 08:56 PM

هما خانم
پرسش اساسی این است که ، تا چه اندازه باید شخص خنگ باشد تا باور کند : پروردگار یکتا که همه هستی را بدون کمک و همیاری آفریده ، محتاج به پیغمبر (یار و همکار) باشد؟؟؟
و این امت همیشه در صحنه هیچگاه فکر نمیکنند که این پیامبران چه کاری کردند ، که پروردگار جهان بی آغاز و انتها نمیتوانست؟
آنکس که ندادند و نمیخواهد که بداند - - - -

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: