آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 اسفند ماه 1395 = 10-03 2017

کشور دچار سرطان ناکارآمدی مسئولان است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور از ناکارآمدی مدیران رنج می‌برد، گفت: همه مسئولان و مدیران دلسوز نظام هستند و هدف خدمت دارند اما ناکارآمدی برخی از آنان کار را دشوار کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، سرلشگر محسن رضایی پنجشنبه‌شب در یادواره سردار شهید حسن کربلایی که در مسجد حاج آقابابای تبریز اظهار داشت: باید به روحیه و مدیریت کارآمد زمان جنگ برگردیم و این تنها نسخه نجات‌بخش کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای روحیه انقلابی‌گری در کشور گفت: رهبر معظم در سال‌های اخیر شدیداً بر انقلابی‌گری تأکید دارند و معتقدند که این روحیه بایستی بین مدیران و مسئولان احیا شود.

وی با بیان اینکه مدیران و فرماندهان زمان جنگ با دستان خالی حماسه‌ای بزرگ خلق کردند، افزود: متأسفانه در دهه‌های اخیر و با وجود منابع و امکانات کافی ما نتوانسته‌ایم آن گونه که شایسته است پیشرفت کنیم.

رضایی تصریح کرد: برای مدیران و فرماندهان جنگی هیچ راه بن‌بستی وجود نداشت و بنده به یاد ندارم که ما در زمان جنگ به بن‌بست بخوریم و همیشه با توکل و درایت جوانان راهی را پیدا کردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به بدهی‌های کلان دولت‌ها خاطرنشان کرد: طبق آمار، دولت در حال حاضر حدود 700 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که بخش عمده آن هم از دولت‌های قبل به ارث رسیده است و اگر این اوضاع مدیریت نشود، کشور با بحران بزرگی در آینده روبه‌رو خواهد شد.

رضایی در ادامه با ابراز "ما فقط یک نیمه و یک روی خصوصیات شهدا را به مردم تشریح کرده‌ایم" گفت: اتفاقاً نیمه پنهان خصوصیات و اهداف شهدا را که تشریح نکرده‌ایم بسیار مهم‌تر از نیمه اول است و باید نیمه پنهان را به مردم بشناسانیم.

سرلشگر رضایی افزود: در این محافل حتماً باید یادی هم از شهید باکری بکنیم که سمبل و نماد غیرت مردم آذربایجان در جبهه‌ها بود. شهید باکری نفوذ معنوی داشت و به دل هر رزمنده نفوذ کرده بود و هر رزمنده‌ای در شرایط سخت فقط با یک صدا و پیام شهید باکری روحیه می‌گرفت.

به گزارش تسنیم، در مراسم بزرگداشت سردار شهید حسن کربلایی و شهدای محله حاج آقابابای تبریز بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور گسترده مردم و مسئولان دولتی و لشگری برگزار شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: