آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 اسفند ماه 1395 = 11-03 2017

ترامپ دادستان فدرال معروف منهتن را برکنار کرد

دادستان فدرال منهتن در نیویورک اعلام کرد که دونالد ترامپ او را از سمت خود برکنار کرده است.

به گزارش ایسنا، پریت بارارا، دادستان فدرال معروف منهتن در صفحه توییتر خود نوشت: من استعفا ندادم. دقایقی پیش برکنار شدم.

دادستان منهتن یکی از ۴۶ دادستان منصوب باراک اوباما، رئیس‌جمهوری قبلی آمریکا بود که دولت ترامپ به تازگی از آنها خواسته بود استعفا بدهند.

با وجود این درخواست، پریت بارارا حاضر به استعفا نشد و در واقع، ترامپ را وادار کرد که مسئولیت برکناریش را به عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری بی.بی.سی، بارارا در توییت دیگری دادستانی منهتن را بزرگ‌ترین افتخار زندگی حرفه‌ای خود دانسته است.

روسای‌جمهوری آمریکا معمولا از منصوبان دولت‌های قبل از خود می‌خواهند استعفا بدهند اما این که در یک مرحله، از ۴۶ دادستان فدرال خواسته شود کناره‌گیری کنند، غیرمنتظره بوده است.

قرار گرفتن نام پریت بارارا در فهرست دادستان‌هایی که وزارت دادگستری خواستار استعفایشان شده بود، شگفتی ناظران را به دنبال داشت.

بارارا در آمریکا شهرت زیادی دارد که عمدتا به خاطر نقش وی در پیگیری پرونده‌های خبرساز علیه وال استریت و بانکداران نیویورک بوده است.



homa March 11, 2017 09:32 AM

دست ترامپ دردنکند اقای ترامپ یکی ازبزرکترین حامیان رژیم تهران حاج اوباما بود خواهشن انگشت روی رژیم خودکامه دیکتاتوری سید علی خامنه ای بگذارید یک ایرانی میهن پرست وضد اخوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


رامتین March 11, 2017 05:15 PM

همین گماشته های حسین اوباما بوده که جلوی فرمان مهاجرتی ترامپ رو گرفتن! باید زودتر دست به این کار میزد اون افرادی که چوب لای چرخ ترامپ میذارن مخصوصا بابت مکالمات با سفیرهای روس همه اینها خراب کردن وجهه کابینه ترامپ هسش ترامپ باید زودتر پروندهای حاج حسین رو فاش کنه تا دیر نشده وگرنه افراده اجیر شده حاج حسین با پول رژیم اوضاع رو پیچیده میکنن منتظر روزی هستم که این مردک بی خاصیت حاج حسین در دادگاه بابت خیاتتهاش داره جواب پس میده (مگر به ترامپ سفارش کنن که به اوباما گیر نده که اونم از ترامپ بعیده)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: