آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 اسفند ماه 1395 = 12-03 2017

بازداشت مشاور کروبی/ضرب‌وشتم روزنامه نگار

رادیو آلمان: هنگامه شهیدی مشاور مهدی کروبی در امور زنان بازداشت شد. عیسی سحرخیز روزنامه‌نگار زندانی در بیمارستان مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفت.

مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری به خبرگزاری ایلنا گفته است پس از تحقیق معلوم شده مرجع دستگیری ایشان شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه است که پس از دستگیری خانم شهیدی در مشهد، به تهران منتقل شده است.

ضرب و شتم عیسی سحرخیز در بیمارستان

عیسی سحرخیز روزنامه‌نگار زندانی که به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شده است، مورد ضرب و شتم ماموران امنیتی قرار گرفته است.

به گزارش سایت کلمه ساعت پنج و نیم صبح روز شنبه ۲۱ اسفند (۱۱ مارس) ماموران امنیتی به همراه دو سرباز وارد اتاق آقای سحرخیز در بیمارستان قلب تهران شدند و وسایل او را تفتیش کردند.

در بازرسی از وسایل سحرخیز، او از تخت پایین می‌افتد. اعتراض این روزنامه‌نگار به رفتار ماموران، به ضرب و شتم او منجر می‌شود. سحرخیز هم‌اکنون زیر چادر اکسیژن است.

عیسی سحرخیز، روزنامه‌نگار در شهریورماه سال جاری از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ۲۱ ماه زندان محکوم شد. پیش از آن او در دادگاه بدوی به دو سال حبس بابت توهین به رهبری و یک سال حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام محکوم شده بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: