آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 اسفند ماه 1395 = 13-03 2017

عکس؛ ایران: تظاهرات اعتراضی با سفره خالی

کارگران کنتورسازی به نشانه اعتراض سفره‌ خالی در مقابل استانداری قزوین پهن کرده و کنار آن صف کشیده‌اند.

امام جمعه نکا گفته: وجود 20 میلیون ایرانی فقیر و زیر خط فقر در خور شأن نظام اسلامی نیست. فاصله طبقاتی بسیاری در جامعه وجود دارد و وجود خودروهای میلیاردی، کاخ‌نشینی، ویلاسازیهای آن‌چنانی و همچنین کوه‌خواری، زمین‌خواری برخی افراد و در کنار آن فقر و بیچارگی عده‌ ای از افراد مستمند، مسائلی است که جامعه را آزار می‌دهد.


ایران پرس نیوز




ارمان خطيبى March 13, 2017 01:11 PM

تا اين نظام فاسد اسلامى درايران هست تمام مردم ايران فقير بى اعتبار خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


mansor March 13, 2017 01:55 PM

با درود به ایرانیان آزاده بیایید امسال عید را به نوعی جدید جشن بگیرید پولی را که برای عید و بازدید میخواهید خرج کنید غذای نظری عید درست کنید و در بین مستمندان تقسیم کنید و یا شیرینی و میوه ولباس نو عید خود را به آنها دهید نگذارید سفره های هموطننانتان در این نوروز خالی یاشد به خدا این کار لذتش برایتان از هر تفریحی بالاتر خواهد بود زمانی که لبخند را در صورت بچه های مستحق ایرانی تماشا میکنید امسال را بیایید متفاوت از هر سال جشن بگیرید به یاری نیازمندانی برید در پشت در بیمارستانها به انتطار سلامتی عزیزانشان نشسته اند امسال از تجملات فاصله بگیرید بگذارید نسیم بهاری عبار غم را از این کشور بروباید کمک کنید همه با هم بخندیم
عید نوروز را پیشاپیش به همه تبریک میگویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush March 13, 2017 02:55 PM

از قول یکی‌ از بزرگان تاریخ آمریکا (جفرسون؟): "آنها که آزادی را فدای امنیت (زندگی‌ در حقارت) میکنند، نه لیاقت آزادی را دارند و نه لیاقت امنیت؛" کورش، به فرزندانت نگاه کن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


kodamin eyd March 13, 2017 09:28 PM

مگر بعد از انقلاب اسلامی سفره ای هم پهن بوده که امسال خالیست سفرها سالهاست که خالی پهن میشوند ننگ بر این حکومت با دعای نابودی این دولت سال نو را شروع میکنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush March 14, 2017 03:35 AM

این عکسی بسیار دردناک است که مردم ما در مقابل ضحاک زانو زده و خوراک بیشتر می‌طلبند، شرمنده هستم که خود را ایرانی‌ بدانم! سال است که التماس می‌کنید به جماعتی عمامه به سر!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: