آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 اسفند ماه 1395 = 14-03 2017

تهدید بی‌ سابقه رژیم کره شمالی علیه آمریکا

رژیم کره شمالی آمریکا را تهدید کرد که در صورت تعرض به حاکمیت این کشور، حملات بی‌رحمانه‌ای علیه نیروهای آمریکایی ترتیب خواهد داد.

به گزارش آنا از رویترز، کره شمالی روز سه شنبه به آمریکا هشدار داد که در صورتی که یک گروه هواپیمابر به رهبری ناو آمریکایی یو اس اس کارل وینسون، که برای انجام رزمایش نظامی به نیروهای کره جنوبی پیوسته، به حاکمیت یا حیثیت این کشور تعرض کند، این نیروها را هدف حملات «بی رحمانه» خود قرار خواهد داد.

کره شمالی که با دو آزمایش هسته‌ای و مجموعه‌ای از آزمایش‌های موشکی خود از سال گذشته تاکنون موجب نگرانی کشورهای همسایه‌اش شده اعلام کرده که ورود این تجهیزات آمریکایی به منطقه بخشی از یک «طرح غیرمسئولانه» برای حمله به این کشور است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد: «اگر آنها به حاکمیت و حیثیت جمهوری دموکراتیک خلق کره تجاوز کنند، ارتش این کشور حملات فوق‌العاده دقیق بی رحمانه‌ای را از زمین، هوا، دریا و زیر آب علیه این اهداف ترتیب خواهد داد.»

جوزف کارستر، تحلیلگر مسائل آسیای پاسیفیک می‌گوید اگرچه این نوع از تهدیدها از سوی کره شمالی دیده می‌شود اما شدت و لحن آن‌ها بی سابقه است.

خبرگزاری کره شمالی نوشته است: «تنها در روز 11 مارس (21 اسفند) بسیاری از هواپیماهای دشمن در امتداد خطی در نزدیکی مرزهای دریایی و هوایی جمهوری دموکراتیک خلق کره پرواز کرده و تمرینات نظامی رهاسازی بمب و انجام حملات غافلگیرانه به اهدافی روی زمین را اجرا کرده‌اند.»



آرین March 14, 2017 01:26 PM

تهدید کردن دلیل بر ضعف است۰ کره شمالی گرچه دارای
چند بمب اتمی و تعداد بیشتری موشک است ولی هرگز
توان ایستادگی در برابر ارتش بسیار پیشترفته و نیرومند
آمریکا را ندارد امید است که هرچه زودتر مردم بیچاره
کره شمالی از دست رژیم کمونیستی رهایی یابد و بتواند
در کنار دیگر همسایه های خود در صلح و آرامش زندگی کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: