آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 اردیبهشت ماه 1396 = 27-04 2017

دستور ویژه و مهم ترامپ علیه جمهوری اسلامی

به دستور رئیس جمهوری آمریکا وزارت خارجه آن کشور نامه شدید اللحن‌تری را در مورد عملکرد رژیم ایران در چارچوب برجام به کنگره ایالات متحده ارسال کرد.

به گزارش بی بی سی، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام کاخ سفید گفته است که دونالد ترامپ به وزارت خارجه دستور داد تا پیش‌نویس نامه خود به کنگره آمریکا در مورد رویکرد رژیم ایران نسبت به برجام را تغییر دهد و لحنی تندتر و هشدارآمیزتری را به کار بندد.

به گفته این مقام کاخ سفید، پیش‌‌نویس نامه که توسط وزارت خارجه تهیه و برای تایید به کاخ سفید ارسال شده بود بیش از اندازه ملایم بود زیرا فعالیت‌های بی‌ثبات ساز رژیم ایران در خاورمیانه و حمایت تهران از گروه‌های تروریستی منطقه را نادیده می گرفت.

براساس این گزارش، ترامپ شخصا در این مورد مداخله کرد و دستور تجدید نظر در متن اولیه را داد.

نسخه نهایی ضمن تاکید بر رفتار تهدیدآمیز منطقه ای رژیم ایران حمایت آمریکا از توافق هسته‌ای در بلندمدت را نیز زیر سئوال برد.



رضا April 28, 2017 03:11 AM

این جور که از سیاست ترامپ تا اینجا کار فهمیدم میخواد همون سیاست چماق و هویج و بازی موش و گربه رو با شدت بیشتر حد اقل برای یک سال اینده ادامه بده این تهدیدها هم فقط برای اینکه دوباره از تو صندوق تقلب روحانی بزنه بیرون! ! اگه اتفاق خاصی نیوفته ترامپ بازم کاری نمیکنه البته ممکنه واسه تحریک مردم ایران برای رفتن به پای صندوق رای یه حرکتی بر ضد ایران بزنه تا پس فردا اگه خواست با اخوندها مذاکره کنه بگه بابا اینها رو خود مردم ایران انتخاب کردنً!تا به حال اینقدر ندیدم انسانی حرف تا عملش فرق کنه حق هم تا حدودی داره چون میترسه با تغییرسریع رزیم در ایران روسیه عوامل داعش رو به ایران گسیل کنه وبعد سوریه ایران بشه پایگاه دوم داعش!شاید بخواد با فشار گزاشتن و مذاکره اخوندها رو مجبور به اصلاحاتی بکنه که به مرگ خودشون و تولد یک رزیم مردم سالار منجر بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: