آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 25 اسفند ماه 1395 = 15-03 2017

تورم؛ لاله‌زاری بهتر می فهمد يا من مسئول

زوزنامه جوان: متأسفانه طي روزهاي گذشته با خلط مباحث آماري درباره تورم، نرخ رشد و معيشت و آثار آن در سبد خانوارها، مسئولان از خود تصويري متمايز از مردم نشان داده‌اند كه همان‌طور كه اشاره شد ناشي از تفاوت اندازه جيب‌هاي مسئولان با مردم است.
محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهور روز گذشته در جمع خبرنگاران گفته است: «اينكه از محله لاله‌زار يكي را پيدا و مصاحبه كنيد كه اثر اقدام دولت در سفره‌اش رفته يا خير درست نيست. اين كار زيبنده نيست، ما اين كار را تخريب دولت مي‌دانيم نه تبيين.»
محمد باقر نوبخت از تريبون سخنگوي دولت با اشاره به برخي انتقادات منتقدان دولت، يادآور شده: منتقدان مي‌توانند چالش كنند، اما وقتي آمار رسمي ارائه مي‌شود عده‌اي كلي‌گويي مي‌كنند كه اين‌گونه نيست و با اين كار شبهه القا مي‌كنند. كيلويي حرف زدن جواب علمي و كارشناسي نيست. ايجاد شك و ترديد امروز مد شده و هر چيزي از سوي منتقدان «نه» گفته مي‌شود. بلافاصله با چهار نفر مصاحبه مي‌كنند كه آيا شما اين اثر اقتصادي را حس كرديد؟ آنها هم مي‌گويند «خير» و بعد مي‌نويسند حس نشد!



آرش - صبحی March 15, 2017 03:09 PM

واقعیت اینست که هم آقای نوبخت دارد حرفهای توخالی بمردم تحویل میدهد هم مهره های جناح مقابل میخواهند با پروپاکاندای دروغین دولت را بکوبند
حقیقت اینست که سال ۱۳۹۵ بلحاظ اقتصادی بویژه در حوزه خرده کاسبی وضعیت اسفناکی داشته واسفند امسال بویژه در این روزهای پایانی که کسب وکار بازار خرده فروشی باید رونقی داشته باشد، میتوان گفت با آماری ویرانگر وخردکننده وچیزی نزدیک به صفر روبرو بوده آقای نوبخت میخواهند با یک مشت آمارهای گلان که هیچ ارتباطی به سفره مردم ندارد بی کفایتی دولت ودرنهایت فساد حکومتی را موجه جلوه بدهد که دروغی بیش نیست خرده کسبه ازیکسو، وکارگران وبازنشستگان ومعلمان ومجموعا حقوق بگیران روزگار سیاهی را میگذرانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی March 15, 2017 03:14 PM

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران باید از رهبر خودشان تشکر کنند که این زندگی فلاکت بار مردم بر عهده اوست و اقتصاد مقاومتی من درآوردی چون به قول سپاه پاسداران جیب مردم بسیار کوچکتر از جیب طرفداران حکومت اسلامی در ایران است و جالب اینجاست که سپاه پاسداران هم خود را در این بدبختی و گرسنگی که برای مردم ایران براه انداخته اند شریک نمیداند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: